• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Jason
    "Waarom niet Amy. Er zijn zo veel vragen, die ik zou willen stellen. Vragen waar ik een antwoord op wil." mijn stem beefde niet zoals ik innerlijk deed.
    "Jase," fluisterde ze, "sorry dat ik geheimen voor je houd."
    "Amy," fluisterde ik, "er is iets dat je moet vertellen."


    Ex astris, sciencia

    Lucy.
    Nog steeds wachtte ik op antwoord. Maar ze keek me nog steeds met lege ogen aan. Wat zou ze zijn, helderziend?


    Stay Strong Darling

    Alice
    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte nog steeds. Ik keek achterom naar Didyme.
    'Esmé en Carlisle gaan naar Australië, dus die zullen we moeten missen,' zei ik fronsend. Ik keek weer naar Lucy.
    'Trouwens, ik ben Alice. Ik ben de vrouw van Jasper.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jake and Heidi melden zich]

    Lucy.
    Wacht, wat? De vrouw van jasper. 'Aangenaam. Ik was eigenlijks op zoek naar Jasper, weet je ook waar ik hem kan vinden. Als jij trouwens uberhaupt nog met me wil praten.'


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Ik weet op dit moment niet waar Jazz is, waarschijnlijk is hij even op reis,' zuchtte ik. Ik vond het niet leuk dat Jasper weg was, zeker niet nu zijn oude 'maatje' hem zocht.

    [Fenix kan van de lijst gehaald worden als Jasper, want hij is namelijk gestopt, kom ik net achter]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Claire, Emily, Avery en Elena zijn er weer :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucy.
    'Oh, dat is jammer. Dan ga ik maar weer.' Ik slaakte een zucht. Wou ik eindelijk mijn excuses aanbieden, is hij er niet. Ik draaide me om en liep langzaam weg.


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Wacht!' riep ik. 'Je kan wel bij ons verblijven? Tijdelijk... Hij komt heus nog wel een keer,' zei ik snel. Ik wenkte haar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Verbaasd draaide ik me om. 'Uhm nee bedankt, ik weet niet of jasper en de anderen dat wel zo leuk vinden. Ik weet niet of je hij je ooit iets over zijn verleden heeft verteld, want ik denk dat hij me eerder haat dan aardig vind. Ik blijf hier wel in het bos omhangen.'


    Stay Strong Darling

    Alice
    'Ik ken zijn verleden maar al te goed, maar je lijkt me wel aardig. Wieweet ben je veranderd, los van dat je mensenbloed drinkt dan,' zei ik beleefd, 'en als ik aan Jazz vertel over wat er gebeurd is, dan vindt hij je vast aardig. Want als ik je vertrouw, vertrouwt hij je vast ook.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling

    Lucy.
    Ergens diep in me zei dat ik het niet moest doen. Maar ik negeerde die gevoelens. 'Oké, bedankt.' Ik keek een beetje verlegen naar de grond. 'Mischien kun je me dan ook leren dierenbloed te drinken?'


    Stay Strong Darling