• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Carlisle
    Ik hief mijn hoofd omhoog. "Een time-out van mij?" vroeg ik, intens verdrietig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik keek verontwaardigd. 'Natuurlijk niet? ben je gek?' Zei ik bijna boos. 'Het was hier afgelopen tijd zo druk ik kon er even niet meer tegen. Er werd te veel gevochten en ik had even een uitweg nodig.' Zei ik bijna bang. Ik wist niet hoe hij zal reageren, maar ik hoopte dat hij me zou vergeven. Ik keek neergekeken naar de grond. Als ik kon huilen had ik het gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik zuchtte, hief haar hoofd omhoog met mijn hand en kuste haar teder.
    "Het spijt me, maar ik dacht dat je weg was. Echt weg. Bij mij."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik moet naar bed D:. Morgen reageer ik, Céline! Tot morgen <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Slaap lekker, Manon en tot morgen <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Oke slaap lekker ;)]
    Esmé.
    Ik deed mijn beide handen langs zijn wangen. Met mijn zoete glimlach keek ik hem aan. 'Car je weer dat ik nooit in mijn leven bij jou weg kan zijn.' Zei ik zacht. Ik drukte zacht mijn lippen op die van hem. 'Waarom dacht je zo over mij dat.. Dat ik je zou achterlaten? zo ben ik toch niet lief?' Eigelijk was ik best wel gekwetst ik zou hem nooit achterlaten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Omdat... omdat... iedereen was ineens weg en ik dacht... misschien had je niet genoeg aandacht gegeven. En nu bedenk ik me, dat wij er een tussenuit moeten. Samen. Jij en ik. Op vakantie."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Mijn ogen straalde meteen blijdschap uit. Op vakantie met mijn lief voor ik weet niet hoelang. 'Car, ik zou niets anders willen dan met jou op vakantie te gaan. We kunnen een wereldreisje doen. De kinderen kunnen zich wel redden en dan kunnen we even samen genieten.' Zei ik blij. Een brede glimlach krulde mijn lippen. Ik zag het al helemaal voor me. We zouden niet gestoord worden we hadden dan alleen elkaar. Langzaam ging ik tegen zijn borst aan leunen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Ik zou de rest van mijn bestaan met jou de wereld over kunnen trekken." Ik hield haar lang vast en dacht toen aan waar we allemaal heen zouden kunnen gaan en voor hoelang. Heel lang. De kinderen waren volwassen, die konden heel goed zonder ons.
    "Jij en ik, Esmé, voor de komende tijd. Verder niemand. Geen chaos, geen gevechten." Het liefst wilde ik meteen vertrekken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Sorry dat ik zo lang wegbleef moest ff snel douche en tanden poetsen ik lig nu namelijk in bed :P ik ga nog lang niet slapen >:) xF]
    Esmé.
    Ik werd helemaal enthousiast van het idee. Geen gevechten of onrust. Alleen wij 2en! Ik zuchte blij uit terwijl ik mijn hoofd op zijn borst nestelde. Ik wou nu gaan weg van al die drukte en alleen met mijn lief. 'Waar zullen we als eerste heen?' Zei ik terwijl ik een zucht uit mijn mond liet ontsnappen. Mijn lichaam zat vol blijdschap. Wel land hij ook zei ik zo meteen op de computer afracen en kijken waarneer het eerste vliegtuig erheen vertrok.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 0:05 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Zeg het maar, mijn lief. Ik volg jou, waar je ook heen wilt. Kies je favoriete plek maar uit," het interesseerde me vrij weinig waar we heen gingen, als ik maar met Esmé was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik grijnsde even, maar zelf boeide het me niet echt. Ik ging langzaam uit zijn handen en pakte de atlas van Edward. ik hing hem snel aan de muur met de wereld kaart naar ons gericht. 'Dart maar Car ik hou je ogen wel dicht.' Zei ik vol plezier in mijn stem. Ik trok hem zachtjes mee zodat hij onze bestemming kon darten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik lachte. "Darten? Creatief hoor!" grinnikte ik. Ik werd voor de kaart geleid en kreeg een paar dartpijltjes in mijn handen.
    "Mag ik?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik grinnikte even en sloeg mijn handen voor zijn ogen zodat hij niet kon kijken. 'Ja gooi maar..' Zei ik zacht in zijn oor. Hij pakte het dartpijltje en gooide. Ik volgde het pijltje zonder te knipperen en elke centimeter dat het door de lucht raasde. Ik haalde mijn handen van zijn ogen en draaide hem naar mij terwijl het pijltje in de atlas kwam. 'Car... We gaan naar Australië!' Zei ik blij terwijl ik zijn hand pakte en hem mee sleurde naar de computer voor een ticket.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik werd meegesleurd naar de computer, tilde Esmé op, ging op de stoel zitten en zette Esmé op schoot. Snel een ticket boeken en dan konden we gaan!
    "Moeten we een briefje achterlaten?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen