• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee= LostPromises
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Vianna
    Didyme = LittleTear
    Heidi = TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle = Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Vianna
    Paul = Melodies
    Stefan = LittleTear

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    iUser - Rayaa.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.

    EDIT: Iedereen die in de originele boekenserie is overleden, LEEFT nu weer.




    Regels

    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:17 ]


    Ex astris, sciencia

    Esmé.
    'Ik heb het briefje zelfs al geschreven toen jij aan het darten was.' Zei ik terwijl ik hem op zijn gezicht kusde. Ik keek even naar de computer waar ik op zag dat de eerste vlucht pas over 3 uur ging. 'Denk je dat we die kunnen halen?' Zei ik glimlachend. Ik wilde zo snel mogelijk met HEM weg.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik keek lachend naar Esmé. "Zo zo, je wilt wel graag weg, hè? En ik weet zéker dat we die nog kunnen halen!" Ik sprong overeind, vloog de trap en op griste wat koffers bijeen, die ik vulde met wat kleding en andere spullen. Als we iets vergeten waren konden we dat altijd daar nog kopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Hij rende naar boven waar hij onze koffers pakte. Ik liet het briefje liggen ik bevestigde hem zo dat hij niet van de tafel kon.
    Beste Kinderen,
    Carlisle en ik (Esmé) zijn een wereldreis maken. Dit klinkt raar maar wij hadden samen even tijd nodig om op adem te komen. Er waren veel gevechten en chaos de laatste tij en wij willen even de volle aandacht op elkaar. Wij hopen dat jullie je zullen redden. Wij houden veel van jullie we zullen regelmatig bellen.
    Kusjes Carlisle & Esmé.

    het was prachtig sierlijk geschreven. Carlisle kwam al beneden met de koffers en snel liepen we naar buiten. 'Gaan we rennend of rijdend?' Zei ik met mijn glimlach mij maakte het niet uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    "Laten we maar gaan rijden, ik denk dat het nogal vreemd overkomt op die arme mensen als ze ons ineens aan zien komen rennen op het vliegveld." Ja, ik dacht weer aan die mensen, natuurlijk, maar ik had geen zin in een hele opstopping omdat we aangestaard werden, wat toch meestal wel gebeurde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik grinnikte over zijn bezorgdheid. Maar ach zo kende ik hem nou eenmaal nhet was de man waar ik van hield. Ik pakte simpelweg mijn koffer en tilde hem zonder veel moeite naar onze mooie auto. Ik maakte de auto open en liet mijn koffer in de kofferbak glijden. Ook Carlisle deed zijn koffer erin. Ik klapte de achterbak dicht en liep naar de niet bestuurderkant. Carlisle mocht rijden. Ook hij liep zichzelf in de auto glijden en starte de auto ik pakte zijn losse hand vast en keek hem dromerig aan. Kon iemand nog perfecter zijn dan hem?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Terwijl ik de auto startte, boog ik me even naar Esmé toe voor een snelle kus. Ik was door alle jaren heen alleen nog maar meer van haar gaan houden en verbaasde me erover dat dat zelfs maar mogelijk was.
    De rit naar het vliegveld was niet heel lang en al die tijd hielden we elkaars hand vast. Maar op het vliegveld aangekomen, zuchtte ik.
    "Klaar voor alle starende blikken?" grapte ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé.
    Ik grijnsde even. 'Jij niet dan?' Snel drukte ik zijn lippen op de mijne en deed mijn portier open om uit te stappen. Rustig liep ik naar de laadklep en trok hem open waar ik onze 2 koffers uit trok. Ik pakte zijn hand en deed mijn hoofd op zijn schouder terwijl we beide naar binnen liepen en allebei een koffer droegen. '2 Kaartjes naar de eerste vlucht naar Australie.' Zei ik glimlachend naar de tickets verkoopster. Ik had echt zin in Australie samen met Car.

    [Ik ga slapen ik blijf wel online omdat ik dan morgen meteen kan kijken ;) Slaap lekker]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Ik sloeg mijn vrije arm op Esmé's schouders heen en zo liepen we naar de balie. We kregen twee tickets voor Australië en mochten daarna onze koffers wegbrengen.
    "Zeg Esmé," zei ik. "Ik hou van je."

    [Okée, slaap lekker en tot morgen (: ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [@LittleTear Jij had in één van je berichtjes 'het kleine lieve wolfenmeisje lucy' staan. Bedoelde je daarmee mij? Want ik ben geen wolfenmeisje, ik ben een vampier. Lucy is de maker van Jasper als ik het goed heb]

    Lucy.
    Ik verstopte me snel achter een boom toen er een auto uit de garage weg reed. Zou er nu niemand thuis zijn? Misschien kon ik wel even binnen kijken.


    Stay Strong Darling

    xBelieveIt schreef:
    [@LittleTear Jij had in één van je berichtjes 'het kleine lieve wolfenmeisje lucy' staan. Bedoelde je daarmee mij? Want ik ben geen wolfenmeisje, ik ben een vampier. Lucy is de maker van Jasper als ik het goed heb]

    Lucy.
    Ik verstopte me snel achter een boom toen er een auto uit de garage weg reed. Zou er nu niemand thuis zijn? Misschien kon ik wel even binnen kijken.


    [Ze bedoelt Spaarkoe. En nee, niet de maker van Jasper. Maria is dat, jij was een aanhanger van Maria's leger, een vriendin van haar zegmaar. En ja, ik ben wakker. Waar kan ik Alice inproppen? XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [@iUser Aah oke. Ik snap het. Misschien is Alice wel thuis??]

    Lucy.
    Langzaam liep ik naar de deur. Onopvallend natuurlijk. Ik bleef staan toen ik op een takje stond, wat een hard gekraak maakte. Snel keek ik om me heen of iemand het had gehoord, maar er kwam niemand.
    Bij het raam bleef ik staan, en keek er stiekem doorheen.


    Stay Strong Darling

    Alice
    Ik liep weg van Didyme, naar de woonkamer. Ik had een visioen gezien over dat Carlisle en Esmé naar Australië wilden. Bij de gedachte glimlachte ik en ik hoorde opeens gekraak. Ik kreeg daarna een visioen. Er stond iemand voor het raam...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jake en Heidi zijn er ook weer]

    [Waarom is het hier zo dood?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Echt hè. Stiekem denk ik dat het komt omdat er geen vaste verhaallijn is, dus improviseren wordt steeds moeilijker.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen