• Wat vinden jullie van Jady Gaga??
    wat is je lievelingsliedje en wat is de vreemdste foto die je van haar hebt gezien??? (en wie heeft ooit een normale foto van haar gezien??

    Ik ben geen grote fan of fan maar sommige liedjes zijn wel leuk ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Moffeltje schreef:
    Ik wil geen fans kwetsen met mijn mening. (:


    I can't even think straight.

    Ik ben fan van haar. Ze is teminste zichzelf


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Moffeltje schreef:
    Ik wil geen fans kwetsen met mijn mening. (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ze zo haar zelf is, vind ik het wel leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aguamenti schreef:
    Ik ben geen grote fan of fan maar sommige liedjes zijn wel leuk ;3


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind haar echt verschrikkelijk. Hoe ze zich gedraag, zo overdreven. Zo overduidelijk kijk mij ik ben vreemd, bla bla bla.
    Wat zonde is want ze heeft een mooie stem, voor een vrouw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Attentionwhore. Zegt ze: 'Een goede artiest leent niet, die steelt.', dus pratend over haarzelf. Nu wil ze ook een metalnummer uitbrengen en bij Queen? Duurt niet lang meer voordat ik op zolder hang als deze muzikale ondergang niet gauw stopt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.


    Take me to wonderland

    Het verbaast me best wel dat er zoveel mensen zijn die haar te overdreven raar vinden, ik ben grote fan van haar, en ze is gewoon haar zelf nu. Vroeger was ze nog niet 'Lady Gaga' ze was nog 'stefani'. Misschien vinden sommige mensen 'normale mensen' dus beter, maar dat is dan jullie mening.


    You are the dream. I am the dreamer.

    QCandystore schreef:
    Het verbaast me best wel dat er zoveel mensen zijn die haar te overdreven raar vinden, ik ben grote fan van haar, en ze is gewoon haar zelf nu. Vroeger was ze nog niet 'Lady Gaga' ze was nog 'stefani'. Misschien vinden sommige mensen 'normale mensen' dus beter, maar dat is dan jullie mening.

    Ik vind normale mensen niet beter, geloof me ze zijn alles behalve normaal. Ik vind haar gewoon te, ze doet te veel haar best om anders te zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou een heel essay kunnen schrijven over wat ik van haar vind. :Y)


    Felix

    Ik vind dat ze een aantal leuke liedjes heeft en ze kan ook wel goed live zingen vind ik. Ik vind haar alleen als persoon echt niet leuk, ze wil maar mensen blijven shockeren dat het na een tijdje gewoon irritant wordt.


    As travars

    Ik vind sommige liedjes van haar wel leuk, maar ben echt geen fan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"