• Wat vinden jullie van Jady Gaga??
    wat is je lievelingsliedje en wat is de vreemdste foto die je van haar hebt gezien??? (en wie heeft ooit een normale foto van haar gezien??

    mijn favo lied is born this way:)

    Gnome schreef:
    Ik vind dat ze hele leuke liedjes heeft, dat ze live ook goed zingt en ze is apart. En dat maakt haar speciaal.

    Mee eens (:


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ok, lol lol lol, don't be offended, maar ik moest echt hard lachen:

    Hopelijk rot ze weg, samen met die gore vleesjurk van d'r.


    Ondertussen zit er een kern van waarheid in.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fayan schreef:
    Ik vind sommige van haar oude liedjes wel leuk, maar die nieuwe echt niet en zijzelf... daar begin ik maar niet over.

    Haar liedjes zijn nog redelijk, maar de clips zijn vaak echt heel over the top en echt vies -a- , & zij .. ja, ik ga het maar beleefd houden en zeggen dat ik haar apart vind. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Haar liedjes zijn nog redelijk, maar de clips zijn vaak echt heel over the top en echt vies -a- , & zij .. ja, ik ga het maar beleefd houden en zeggen dat ik haar apart vind. (:

    Ik heb er zeker respect voor dat ze zichzelf durft te zijn, maar het is niet mijn muzieksmaak. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    HoranNiall schreef:
    Ik wil geen fans kwetsen met mijn mening. (:


    26 - 02 - '16

    aberforth schreef:
    Haar liedjes zijn nog redelijk, maar de clips zijn vaak echt heel over the top en echt vies -a- , & zij .. ja, ik ga het maar beleefd houden en zeggen dat ik haar apart vind. (:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Iedereen zit te zeveren over 'Be diferent'
    en dan is er iemand die 'anders' is en het kan maken
    en dan krijgt ze bakken vor critiek omdat ze 'anders' is

    Little Monster


    Cool, neat, swell -Cry

    ik vind dat ze niet meer aanspreekt.. Ze wil te veel opvallen waardoor ze niet meer opvalt.
    Bad romance is haar beste nummer vind ik, de rest sucks (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    HoranNiall schreef:
    Ik wil geen fans kwetsen met mijn mening. (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    HoranNiall schreef:
    Ik wil geen fans kwetsen met mijn mening. (:


    Haha^^


    On wednesdays we wear black

    ... ik vind haar echt vaag... maar haar liedjes zijn wel leuk de covers tenminste...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind haar goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!