• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nero Oriazo
    Een zucht ontsnapte aan hem, en hij liet zijn ogen dichtvallen. Zijn lippen rustten op haar lokken, zonder er een kus op te geven. Haar regelmatige, duidelijke ademhaling vertelde hem dat ze in slaap was gevallen. Voorzichtig ging hij staan, en tilde haar op om haar naar haar kamer te brengen.


    -

    Lughnasadh
    Eén voor één verlieten ze me weer. Blijkbaar was ik niet interessant genoeg?
    Kreunend krulde ik weer op in een hoekje van de kamer. Nog maar even proberen te slapen dan. Vervolgens zorgen dat ik even naar het toilet mocht, en dan mochten ze maar dag zeggen met hun handjes.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik wilde antwoord geven op Cassie, maar mijn woorden bleven hangen.
    'Fayan..' bracht ik uit. Waar was mijn stem heen? Waarom zag hij er zo uitgeput uit? Oh god, haalde hij nog wel adem?!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Met een ruk draai ik me om als ik voetstappen hoor. Ik bedenk me geen seconde en krijs: 'AMYCUS!' Ondertussen houd ik het mes in de aanslag.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Adylia
    ‘‘En ik voor jou.’’ Fluisterde ik zacht terug, en krulde mijn mondhoeken om tot een vrolijke glimlach. Het Capitool had me de leukste jongen ooit gegeven, en ik zou voor hem vechten in de Arena.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell
    Ik sprong nog een paar keer en toen stopte ik.Ik hoorde mijn maag knorren. Ik veegde het smeet weg gooide wat water naar binnen en liep rustig naar de eetzaal.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Skylar
    Ik kreunde even slaperig, en nestelde me automatisch dicht tegen zijn warme borst aan, mijn armen nogsteeds om zijn veilige lichaam heengeslagen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus Calcia
    Ergens klonk haar naam, en twijfelend bleef ze staan. Ze wilde zo graag even weg, maar ze kon het niet maken. Het was Cassie, er was iets aan de hand. Met een zucht rende ze naar hen toe, en keek om zich heen. 'Wat is er?'


    -

    Saverio - 9
    Ik draaide me op mij en ondersteunde mijn hoofd met mijn arm.
    "Misschien winnen we wel. Als we slimmer zijn de Beroeps," Ik streelde haar wang.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Mijn staat mes nog steeds op de vreemdeling met Fayan gericht. 'Achter je!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik had 'the Haning Tree' nog niet helemaal geluisterd, dus ik zet hem weer op, en m'n twee katten meteen: O_O

    Ghehe :'3]

    Nero Oriazo
    Een onwillekeurige glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij doorhad hoe ze zich tegen hem nestelde. Eenmaal bij haar kamer duwde hij de deur onhandig met één hand open, en liep naar binnen.


    -

    Adylia
    Ik glimlach, en sluit mijn ogen tegen de zon. ‘‘Misschien wel.’’ Zuchtte ik genietend, en legde mijn hoofd neer op zijn buik. Alles was perfect, ik bleef hier liggen tot de spelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Diayh
    Geweldig, omringd met mensen. Een puber met een mes, de jongen die ik eerder had uitgeschakeld, en een onbekende vrouw.
    'Uhm, ik vond deze persoon op de gang,' zeg ik, mijn stem zachter dan normaal. 'Iemand zei dat hij op deze vedieping hoorde.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ @Amycus: It's so pretty *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [HO WACHT!
    Als Diayh nu opeens met Fayan de ontvoerder staat te wezen, dan gaan ze hem dus wel herkennen?

    *confused*
    ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:49 ]


    -