• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:11 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [But he's so hot D: En ik laat Saph heus niet in de steek hoor, he's way more amazing <3]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Primrose
    "Jeweetwel dat zachte groene spul aan bomen." Breng ik hem bij
    De privésessies zijn zo en die mag ik niet missen, maar eerst moet ik Aithne's wond verzorgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Amycus keek me aan, maar ik haalde mijn schouders op. Wat kon het mij schelen? Fayan was terug.
    'G-Gaat alles goed met hem?'

    Diayh
    Mijn armen beginnen lam te worden. Ik draag die stomme stylist al vanaf de rand van het Capitool naar hier!
    'Ik denk het,' antwoord ik. 'Hij ziet er normaal uit.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saverio - 9
    "Blijf dan bij mij." Want dan kan ik je beschermen. Maar dat zeg ik er niet achteraan, want ze weet dat ik bedoel dat ik mijn leven voor haar geef.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quill

    Bij elke stap die hij zette, deinsden zijn haren op en daarna weer neer. Ondertussen was hij al z'n halfuur op een stevig tempo aan het lopen. De ondergrond was niet te hard, maar ook niet zacht. Er zaten zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd, die hij met een simpele handbeweging van zijn voorhoofd veegde. Zijn ademhaling ging regelmatig. Plotseling raakte hij zijn evenwicht kwijt en viel hij over zijn eigen voeten. Met een harde klap kwam hij neer op de grond.


    Just be yourself even when people want to change you

    Adylia
    Ik glimlach, en strijk zacht over zijn wang. ‘‘Voor altijd.’’ Glimlach ik als antwoord, en zucht. De privésessies zijn zo. Eens kijken wat ik allemaal ga doen voor mijn parcour.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Nero Oriazo
    'Ja,' mompelde hij, en streek een lok van haar haren uit haar gezicht. Hij schopte zijn schoenen uit, en ging op het bed zitten, zijn rug leunend tegen hoeheetdatookalweer?bedhoofdrand?(cat).

    Amycus Calcia
    'Nou, mooi. Dan kan ik gaan,' mompelde ze, en haalde een hand door haar goudblonde, lange lokken. Misschien kon ze even rustig alleen zijn, nadenken. Of beter, misschien kwam ze Felan tegen.
    Een glimlachje speelde rond haar lippen.

    [Saph:
    OMG, it is smiling o_o]


    -

    Reachell
    Ik ging weer trainen. Ik liep naar de loop banden waar net iemand viel. Als ik het goed had was het Quill.'Is alles goed?'Vroeg ik aan hem en hiel hem overrijnt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Brianna
    "Hoihoi Reachell!" zei ik, al om haar heen dansend. Ik knabbelde aan een klein broodje.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Ik laat mijn mes zakken en knik langzaam. Er klopt hier iets niet, maar ik zou niet weten wat. Dan dringt het tot me door. 'Fayan!' Hij is er nog!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    James
    "Hier zijn toch geen bomen?" mompel ik loop richting de kast in de hoop dat daar mos ligt.
    Vrouwen ik snap er echt niks van.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Saverio - 9
    Ik hoorde haar zuchten. "Wat is er?" vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Whaha, it's a fucking miracle!]

    Saph
    Ik vergeet Amycus en neem Fayan in mijn armen. Inmiddels ben ik aangesterkt, dus draag ik hem maar naar zijn bed, Hopelijk word hij snel wakker, en kan hij vertellen wat er is gebeurt.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 17:00 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Het dak, daar staan bomen." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    'Leg neer,' commandeer ik. Amycus gaat er ondertussen vandoor, maar op dit moment vind ik Fayan even belangrijker. 'Ik ga even dokter spelen,' mompel ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.