• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    Roux schreef:
    [HAHA, ik heb maar vier uurtjes school deze week, en morgen en donderdag vrij! *O*]

    [*pakt schoolspullen in*

    Waar zit jij op school, ik kom ook o_o]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 1:21 ]


    -

    [Ik heb tot en met 31 Otokber vrij en dan moet ik weer beginnen met studiedingetjes en werk]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Stilletjes hou ik haar vast, ik ben inmiddels al met mijn hoofd ergens anders. Ik begin voor testellen dat we ons aan gaan kleden, maar haar ogen zijn dicht. Ik bekijk haar lichaam nogmaal bewonderend. Mooie rondingen, een perfecte huid...
    Mijn oog valt op twee blauwe plekken, die ik, misschien in mijn haast, niet eerder zag. Ik wist behoorlijk zeker dat ik haar geen pijn had gedaan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Nee, dat is niet raar dat vind ik juist aardig en lief." Zeg ik
    "Zullen we naar jouw kamer gaan?" Vraagt Lucas
    "Natuurlijk." ANtwoord ik
    Ik pak zijn hand vast en we lopen samen naaer mijn kamer. Ik snap nu waarom ik geloofde in liefde op het eerste gezicht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    De werking van zijn warme, sterke lichaam begon, en ze voelde zich langzaam wegzakken. Gelukkig wist ze zichzelf weer wakker te schudden, en tide haar hoofd op. 'Misschien moeten we -' begon ze, en zette haar benen - die ze om hem heen had geslagen - weer op de grond.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 1:26 ]


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    [*pakt schoolspullen in*

    Waar zit jij op school, ik kom ook o_o]

    [Examenjaar hè? (wbw) En ik heb maar vier toetsen, haha. ^^]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daiyh
    'Hoe kom je daar aan?' vraag ik. Mijn stem draagrt geen enkele emotie, behalve wat lichte nieuwschierigheid. Ik gebaar naar de plekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Roux schreef:
    (...)
    [Examenjaar hè? (wbw) En ik heb maar vier toetsen, haha. ^^]

    [*zet spullen weer neer*

    Khee, ik wacht wel =C]


    -

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig legde ze een hand op haar schouder, waardoor haar vingertoppen de blauwe plekken raken. Even keek ze hem aan, peinzend, overwegend. De nietszeggende blik in zijn ogen zorgde er echter voor dat haar voorgenomen antwoord als sneeuw voor de zon verdween. 'Gevallen,' zei ze simpelweg.


    -

    Daiyh
    Ik trek mijn wenkbruaw op. 'Niet erg slim, lieverd.'zeg ik. Het is duidelijk in mijn stem dat ik haar niet geloof. Ze is makkelijk door heem te zien.
    Snel raap ik een van mijn kledingstukken van de grond.
    'Misschien moesten we maar eens naar bed gaan,' ga ik verder met een lichte grijns. en dan bedoel ik apart, bedank ik er bij. Na de missie, en dan nog dit, ben ik doodop.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Vanuit haar ooghoeken keek ze naar hem. Ze wist heel goed wat hij bedoelde, en ergens stond het haar niet aan. Om te voorkomen dat hij het aan haar kon zien, liet ze haar donkerbruine lokken voor de zijkant van haar gezicht vallen waar hij stond.
    Ze raapte haar stringboxer op, en trok die weer aan. Daarna vist ze haar bh van de grond.


    -

    Daiyh
    Ik wist mijn boxers en jeans aan te trekken, en drukte zonder blikken of blozen op het knopje van de lift, die weer ratelend tot leven kwam. Ik heb meer dan genoeg actie gehad vandaag.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 1:34 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Snel trok ze de rest van haar kleding ook aan, en leunde tegen de liftmuur, wachtend tot ze op de juiste etage was. Haar haar hing nog steeds veilig voor haar gezicht, haar zachtgroene ogen vestigden zich ondoorbroken op de deuren.


    -

    Daiyh
    Stileltjes wachtte ik tot de lift tot stilstand kwam. Chiara zei geen worod, de ijsprinses was terug. uiteindelijk glijden de lift deuren open.
    'Droom niet te veel over me, vannacht, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig wierp ze een korte blik op hem, waarna ze met een ruk weer wegkeek. 'Ik zal mijn best doen,' mompelde ze. De lift rook nog naar de seks die ze hadden gehad, vermengd met een lichte zweetlucht.
    Ze duwde zichzelf weg van de muur waar ze tegenaan had geleund, en liep zo rustig mogelijk de gang op.


    -