• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    Daiyh
    Met een lichte grijns keek ik haar na. Spijtig genoeg zou ik haar niet meer terug zien. Ik had hier absoluut geen tijd voor. Ik wacht tot de liftdeuren dichtglijden, en kan, eindelijk, naar mijn verdieping.


    [Ja, dat denk jij. You haven't seen the last of her yet.]


    [ Oh, en daarmee is het 16+ gedeelte afgesloten voor vandaag! *O* En nu als een speer naar bed. Weltrusten! <3 tot morgen!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha, hij maakt maar tijd (cat)

    Trusten <3]


    -

    [Is er nog iemandwakker?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*bored*
    Dan maar één lonely post =3]

    Chiara Cinxi
    Ze rilde, dankzij de koude lucht in de badkamer. Toen de douche eindelijk begon te lopen, ging ze dankbaar onder de warme stralen staan. Even sloot ze haar ogen, en streek haar natte lokken naar achteren. Onbewust gingen haar gedachten terug, naar hém. Naar de grijns op zijn gezicht, de spieren van zijn lichaam.
    Ze had het gedaan, ze had wraak genomen op haar vader, broer en vriend door zich te laten bevredigen door een vreemde. Om te weten hoe het voelde. Maar toch miste ze iets. Miste ze hem? Had ze niet zonder hem terug willen keren naar haar kamer? Onwillekeurig beet ze op haar onderlip, liet haar hand aftasten naar de shampoo.
    Als het waar was wat ze had gelezen - dat seks bij vrouwen gevoelens losmaakte, of de twee nou van elkaar houden of niet -, dan kon ze er niet omheen en miste ze hem wel degelijk. Een geërgerde zucht ontsnapte haar. Waarom moesten het nou weer de vrouwen zijn die er niet gevoelloos over konden doen?


    -

    [Ik ga nooit meer met die lift(cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Stiekem had ik trouwens heel erg verwacht dat Fayan halverwege weer zou mutileren... Maar zo mag het ook:Y)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Nee, ik en Fayan wachten heel geduldig tot ons plan verder gaat. (cat) Kijken wie van jullie het eerst doorheeft wat er aan de hand is. *evil*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [grrr... stomme schoolcomputer die alle 16+ stukken automatisch markeert... *wil het lezen* D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Serieus? o.o ohmygod kill it!
    It was uhm... Very intense (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mrrff.... eindelijk die markering eraf gekregen, gaan m'n klasgenoten meelezen! >_< *gaat dan maar doen wat ze eigenlijk moest doen (literatuuronderzoek)*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Hahaha, your classmates are perverts. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Weet je wat ik me net heel stom realiseerde?
    Lughnasadh ligt nog steeds in dat kamertje. Naast de kamer van Fayan.
    die zal ook niet veel geslapen hebben. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    [Weet je wat ik me net heel stom realiseerde?
    Lughnasadh ligt nog steeds in dat kamertje. Naast de kamer van Fayan.
    die zal ook niet veel geslapen hebben. (cat)]


    [Hehehe (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Fayan *O* Op school ? (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ze ligt daar trouwens ook al drie dagen zonder voedel of water en ondertussen gaat haar blaas wss zo ontploffen]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.