• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 23:45 ]


    -

    Maeleena schreef:



    [ En toen hed ik geen zin maar om te wachten en vond zelf een foto.
    Ik ga gewoon doen alsof eht Felan is totdat ik een andere foto krijg. (wbw)]

    [Oew, die is best sexy :9~]


    -

    [ *Wijst naar post hierboven* Kijk, Amycus en [mijn versie van] Felan! *O*
    hi (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    i know (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga Chiara even inzetten, I like her (cat)]

    Chiara Cinxi
    Het was haar moeders schuld, die had haar kleren altijd gekocht. In de veronderstelling dat ze zich vrijer kon bewegen in strakke kleding had ze niks anders, ook de lange spijkerbroek toonde de vorm van haar benen.
    Met een zucht liep ze de trainingsruimte binnen, die ondertussen verlaten was. Haar blik gleed over de wapens, de oefenpoppen.


    -


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:

    [Hij kan langslopen en haar zien, en haar dan bekijken terwijl ze met messen smijt. Uiteindelijk merkt ze zijn sexy energie wel op (wbw)]


    -

    Daiyh
    Geïrriteerd loop ik de vele zaln van het trainingcentrum rond. Het was best vroeg, de meeste mensen zouden nog op bed liggen. Zo ook de persoon die ik zoek, mijn slachtoffer, Fayan.
    Een bekend geluid bereikt mijn oren, en mijn hand verplaatst zich al naar mijn wapen. Maar het is maar een tribuut, die met messen aan het training is. Een héél bekend tribuut nog wel...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik waarschuw jullie, ik ben chagrijnig(nerd)]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Dan moet je blij worden. (cat) *houd haar eigen irritaties buiten het topic*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Voorzichtig bekeek ze de messen, om er volgens twee te pakken. Eén voor haar beiden handen. Langzaam creërde ze een flinke afstand tussen haar en de twee poppen, nam de punten van het lemmet tussen haar wijs- en middelvinger. Zo wierp ze de messen richting de poppen, ze doorboorden de stof gemakkelijk en drongen recht door de rode plek waar bij een werkelijk mensen het hart had gezeten.
    De jarenlange training had zijn vruchten afgeworpen, maar het was niet enkel training. Haar ouders hadden haar talent snel ontdekt.


    -

    [Ik ben happy *O*]


    -

    Adam
    Ik liep naar de kamer van Brianna, en klopte aan. Ongemerkt haalde ik even een hand door mijn haar, om zogenaamd indruk te maken.
    Ik klopte nog een keer, dit keer wat harder. Was ze er eigenlijk wel?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daiyh
    Grijnzend kijk ik toe hoe Chiara messen door de ruimte gooit. Ik had niet verwacht haar weer te zen na gister. Had er ook weinig tijd voor.
    En toch bleef ik kalmpjes toekijken. Opnieuw had ze erg stakke kleding aan, waardoor je elke mooie ronding goed kon zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxia
    Messen waren hetgeen waar ze echt goed mee was, en daarom bleef ze daar ook bij hangen. Al snel waren alle poppen doorboord, en was er nog één mes over. Bedenkelijk liet ze haar blik over, toen ze voelde hoe iemand naar haar aan het kijken was.
    Met het mes tussen haar vingers keek ze om, haar gezicht ontspande verbaasd toen ze zag wie het was. Daiyh.


    -