• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons [strike]tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende[/strike] negentiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    -

    Daiyh
    'Natuurlijk niet,' zeg ik zachtjes. ikIk laat het toe dat ze wegschuift, maar ik laat haar blik niet los. Ik had dus gelijk gehad, ze vertrouwd me nog niet compleet. Mijn grijns is weer terug. 'Mij beledig je niet zo makkelijk, lieverd.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*Note to self: niet meer zo lang aan de telefoon blijven met m'n crush, want je doet ook nog aan een RPG mee*

    Felan en Flup posts komen eraan (':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Het heeft een voordeel dat ik personages van mezelf moet koppelen, ik hoef niet te wachten tot de ander post]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Liefde is ook belangrijk hoor (wbw)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Val
    Ghehe :'D]

    Chiara Cinxia
    Haar blik liet ze weer naar de zijne gaan. 'En als iemand je af zou wijzen?' opperde ze, en krulde haar vingers onbewust om de dunne deken die op het matras lag.


    -

    [It's okay, crushes zijn belangrijk.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Lizz i know]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Yeah, dat is belangrijk *sigh* (krul)]


    -

    [Voedselen! Brb ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Ik moet moeite doen om neit te lachen, alsof dat ooit gebeurt was. Ik grijns en leun tegen haar aan, mijn gezicht maar een paar centimeter van die van haar.
    'Denk je dat zoiets zou kunnen gebeuren?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Hmm,' kreunde ze zacht, en streek met een hand door zijn donkere haar. Een plagnede glimlach verscheen, zacht beet ze op haar onderlip. 'Je bent moeilijk te weerstaan..'


    -

    [als er één ding is waar ik niet goed over kan schrojven is het dan wel liefde]
    Lucas
    Prim komt bewust dichterbij en ik krijg de neiging om haar te zoenen, gewoon hier en het boeit me niet als er iemand op het dak komt en ons ziet.
    "Ik hou van je, Prim." Fluister ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Grijnzend strijk ik mijn lippen tegen die van haar. Het is geen zoen, gewoon een simpele aanraking die andere vrouwen al wild heeft gemaakt.
    'Dat weet ik,' fluister ik. En ik gaf het niet graag toe, maar dat was zij ook. Na één keer had ik het meestal wel gezien, maar dit was een vrouw die ik graag nog een keer zou nemen. Maar ik hield me in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    Even drukte ze haar lippen op de zijne, maar in plaats van over te gaan op een tongzoen beet ze enkel zacht in zijn onderlip. Daarna trok ze zich weer terug, en ging weer op het sterke, comfortabele matras liggen.


    -

    Daiyh
    Grinzend kijk ik haar aan en streel een hand door haar lokken.
    'Jammer dat je binnenkort de arena in moet,' zeg ik zachtjes. Eens zien wat haar reactie daarop is, denk ik schattend.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.