• Doe mee aan deze officiële fanclub van Twilight, als je 3 vragen beantwoord, mag je meedoen! Deze club krijgt een eigen Twilight-quizlet-site. Als je de vragen hebt gehad, krijg je het w8woord :)
    schrijf hieronder of je mee wilt doen!


    oja, ff vergeten: je mag ook pas meedoen als je íéts van Twilight op je profiel hebt! :$
    |

    Al leden van de club zijn:
    FinnickOdair
    CrispsPink
    Idiotic
    DarkWorld
    MeNessie
    LostPromises
    DirectionOne
    Maitresse

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 15:01 ]


    Plus Que Ma Propre Vie <3

    Director schreef:



    Dat kan je totaal niet met elkaar vergelijken. Dat is een appel met een peer vergelijken.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat kan je totaal niet met elkaar vergelijken. Dat is een appel met een peer vergelijken.

    Alles kan. Theekan, waterkan, koffiekan, melkkan, kan nog meer, IJsselmeer, Tjeukemeer, ga zo maar deur, voordeur, achterdeur, schuurduur. :W

    Nee, even serieus; je kan dat heus wel vergelijken, maar je kan het nooit bestempelen als een feit. Het zal altijd een kwestie van smaak blijven. En daarin hebben de die-hard Twilight-fans helaas de pech dat een heel groot deel van de internetgebruikers totaal niet van Twilight houdt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Alles kan. Theekan, waterkan, koffiekan, melkkan, kan nog meer, IJsselmeer, Tjeukemeer, ga zo maar deur, voordeur, achterdeur, schuurduur. :W

    Nee, even serieus; je kan dat heus wel vergelijken, maar je kan het nooit bestempelen als een feit. Het zal altijd een kwestie van smaak blijven. En daarin hebben de die-hard Twilight-fans helaas de pech dat een heel groot deel van de internetgebruikers totaal niet van Twilight houdt.


    Ja maar ik vind het zo onterecht dat, dat argument heel vaak word gebruikt om te bewijzen dat HP beter is dan Twilight. Ik heb beide boeken series gelezen en ik vind dat het twee totaal verschillende boeken series zijn. Dus vind ik het niet terecht dat mensen het gaan vergelijken en zoiets gaan gebruiken als argument dat de ene beter is dan de andere. Maar goed, dat is mijn mening.


    Physics is awesome

    Jongens... dit topic is een jaar oud. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Jongens... dit topic is een jaar oud. :')


    Sorry! Zal ik anders om een slotje vragen?


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    Twilight is zó 2009. (joehoe)

    *plat*


    •*• Lululu •*•

    [Even mijn mening, ookal heb ik hier niks mee te maken, HP en Twilight zijn te te vergelijken met elkaar. Je kan Edward niet vergelijken met Harry. Je kan Bella niet vergelijken met Hermelien. Je kan Jacob niet vergelijken met Ron]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Even mijn mening, ookal heb ik hier niks mee te maken, HP en Twilight zijn te te vergelijken met elkaar. Je kan Edward niet vergelijken met Harry. Je kan Bella niet vergelijken met Hermelien. Je kan Jacob niet vergelijken met Ron]


    Je bedoelt "HP en Twilight zijn niet te vergelijken met elkaar." ? Hoe dan ook, daar ben ik het mee eens.


    You are beautiful, you are love.

    Wie o wie heeft deze dan ophoog geschopt :8
    stupidos

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 19:34 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Mag ik meedoen


    Sometimes Its Good To Forgive Peaple But Sometime Revench is Tastie!!

    Niet weer een bump...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien een slotje....


    We've lived in the shadows for far too long.