• Do you wanna be immortal, if you could?
    Do wanna have an eternal life?
    Feeling pain, but never die?


    Op het eerste gezicht, zou je het niet zien. Ruby is een doorsnee tiener, net als elk ander en kwam zomaar ineens in Londen wonen. Ze viel niet bepaald op. Maar als je slim bent, zie je het. Als je goed op haar let, zou je het kunnen zien. Ze is perfect. Er is geen foutje te bespeuren in haar lichaam of haar gezicht.
    Wat je niet aan haar kan zien, is dat Ruby ijs kan besturen en zo iemand kan bevriezen als ze dat wilt. Ze komt namelijk uit een heel andere dimensie en is met haar 'vijanden' naar de aarde toegekomen om deze over te nemen. Niemand mag verliefd worden of het plan mislukt. Vastberaden weet ze zichzelf verborgen te houden, maar alles veranderd wanneer zij een zekere Harry Styles ontmoet.


    Rollen;
    #Aantal meisjes en jongens/ mannen vrouwen, mét superkrachten zoals bijv; Ijs sturen, noem maar op, uit haar dimensie. Verschillende leeftijden.
    #Vriendin Niall, Louis en Liam.


    Invullen;
    Rol:
    Volledige naam:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk, foto is genoeg - het liefst bekende mensen, naam dr bij vermelden -:
    Extra:
    Superkracht, voor meisjes en jongens uit haar dimensie:
    Titel:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 10:33 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Vriendin van 1 van de jongens -maakt niet uit-
    Volledige naam: Willow Alexandra Skandar
    Geboortedatum: 11 Juli 1994
    Karakter: Mensen willen graag in Willows buurt zijn, ze voelen zich altijd op het gemak bij Willow. Ze weet niet hoe ze het doet, maar ze doet het. Daarom heeft ze ook veel mensen om zich heen die zichzelf haar vriend noemen. Willow toont alleen geen interesse terug en wimpelt ze meestal af met een simpel gebaar.
    Willow kan soms nog eens koppig, al dan niet driftig uit de hoek komen. Ze wil graag altijd haar zin hebben en is dus erg koppig. Ze houdt altijd vast aan haar standpunt, zelfs als ze weet dat ze ongelijk heeft. En zint het haar helemaal niet dan kan ze wel eens driftig worden.
    Uiterlijk:


    -Bonnie Wright
    Extra: Voetbal is iets dat belangrijk is in Willows leven. Op 8-jarige leeftijd hebben haar ouders besloten Willow op voetbal te doen. In eerste instantie wilde ze niet en is ze ook huilend het veld afgelopen. Gelukkig is ze daar overheen gekomen. De eerste paar jaar speelde ze als middenvelder, maar sinds een paar jaar had ze de roeping om keeper te zijn en dat is ze uiteindelijk ook geworden.
    Om eens een keer lekker te ontspannen leest Willow graag boeken. Het liefst een heel dikke pil waar ze zichzelf helemaal in kan verliezen. Haar lieveling genres zijn fantasie en historie.
    Wat ook een van haar hobby's is, is dat ze grenzen opzoekt. Het geeft haar een kick om dingen te doen die niet mogen of die je veel adrenaline geven. Hierdoor komt ze nogal vaak in de problemen.
    Superkracht: Willow is in staat om de zwaartekracht te manipuleren. Hierdoor kan ze dingen laten zweven of vernietigen, door er meer of minder druk op te zetten. Het lukt zelfs om zichzelf te laten zweven.
    Titel: It's an immortal thing.
    Waarschuwen?: Zeker!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Liam
    Volledige naam: Carson Charlotte Benson
    Geboortedatum: Carson is geboren op 23 mei 1994 in Londen
    Karakter: Carson is een lieve, behulpzame meid, maar heeft ook een aggresieve en vurige kant. Als je bevoorbeeld haar, haar vrienden of haar geliefden iets aan doet, ga je te maken hebben met een hele andere Carson dan haar vrienden kennen. Dan gaat ze soms uit woede met borden gaan gooien of gaat ze tegen dingen schoppen en slaan. Dan zou je haar best niet te snel onder ogen komen. De Carson die haar vrienden kennen is een zeer grappige lieve meid, die wel altijd in is voor een feestje en overal het positieve inziet. Ze kan geen minuut stil zijn, of stil zitten. Carson is een echte hectische, druk iemand. Ze moet altijd wel iets doet en stress besetndig is ze zeker niet. Als Carson stress heeft blijf je beter uit haar buurt, want dan kunnen er woorden uit haar mond komen die ze zeker niet meent, maar ze kan gewoon niet tegen stress en gaat dan ook héél slecht presteren. Carson straalt ook misschien zelfvertrouwen uit, maar het is totaal niet waar. In haar jeugd is Carson vaak de grond ingeboord door pesters en haar zelfvertrouwen ligt onder 0, maar ze gaat zich voor iedereen en alles veel te hard opstellen tot de bom ontploft en dan blijf je wéér beter uit haar buurt. Soms kan Carson ook best een grote mond hebben.
    Uiterlijk:


    Ashley Benson
    Extra: Ze heeft gescheiden ouders. Ze woont bij haar vader in Londen, haar moeder woont in Barcelona. Haar zusje woont bij haar moeder. Aangezien Carson een vaderskindje was, en haar tweelingzusje Brooke meer een moederskindje was.
    Superkracht: Ze kan met één vingerknip dingen naar haar toehalen. Ook al staan die andere dingen ver weg. Mobiel vergeten, geen probleem. Één vingerknip en Carson heeft haar mobiel bij haar. Zo ook met grotere voorwerpen.
    Titel: You're gonna catch a cold from the ice inside your soul
    Waarschuwen?: Ja! (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    LIEKE, ER IS AL EEN EMMA WATSON


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Trouwens, als ik de rol als Liam's vriendin niet krijg, wil je heb dan gebruiken als random person? (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    LIEKE, ER IS AL EEN EMMA WATSON

    SHIT, maar de mijne is leuker(joehoe) Oke not, ik zoek iemand anders:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zaynette schreef:
    Trouwens, als ik de rol als Liam's vriendin niet krijg, wil je heb dan gebruiken als random person? (:

    Ofcourse. -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Ofcourse. -a-
    Dankjewel! _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Dankjewel! _O_

    No thanks. (krul)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Invullen;
    Rol: vriendin Liam (H)
    Volledige naam: Jade Kingsly
    Geboortedatum: 25-08-1993
    Karakter: verlegen, lief, nogal softie
    Uiterlijk,

    Keira Knightley
    Extra: net veel bijzonders een beetje zoals ieder ander meisje
    Superkracht, voor meisjes en jongens uit haar dimensie: onzichtbaar worden wanneer ze maar wilt vet handig :)
    Titel: A Little Secret
    Waarschuwen?: jep ^^


    Wibbly wobbly timey wimey

    Wanneer krijgen we de uitslag te horen? (no_chears)


    The sun will rise and we will try again.

    Ameliorer schreef:
    Wanneer krijgen we de uitslag te horen? (no_chears)

    Binnekort, als er nog meer mensen zijn. Ik wacht ik nog effe.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:21 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Binnekort, als er nog meer mensen zijn. Ik wacht ik nog effe.


    Okee is goed. (krul)


    The sun will rise and we will try again.

    Stewie schreef:
    (...)
    Binnekort, als er nog meer mensen zijn. Ik wacht ik nog effe.

    Trouwens als je de mijne als vriendin niet wilt gebruiken, wil ik nog wel een gave verzinnen, zodat je nog een rol hebt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Trouwens als je de mijne als vriendin niet wilt gebruiken, wil ik nog wel een gave verzinnen, zodat je nog een rol hebt?

    Doe maar voor de zekerheid!


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    (...)
    Doe maar voor de zekerheid!

    Oke, zal ik even doen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.