• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben bezig min verhaal af te ronden en heb al ideen vooor nieuw verhaal
    En dus ook een Cover nodig dus ik join je


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    Ik ben bezig min verhaal af te ronden en heb al ideen vooor nieuw verhaal
    En dus ook een Cover nodig dus ik join je
    Fijn, zet hier dan zeker wat je wilt en hoe je het wilt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Titel; Zit ik nog over te twijfelen dus dat hoor je later.
    het verhaal: Het is een dagboek van iemand met Anorexia.
    Eisen: Ik vind het erg mooi als er meerdere plaatjes in elkaar overlopen.
    De hoofdpersonage in mijn boek is een lang meisje met Groene ogen en zwart, stijl haar tot haar middel.

    Als je nog meer info nodig hebt moet je het zeggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    Titel; Zit ik nog over te twijfelen dus dat hoor je later.
    het verhaal: Het is een dagboek van iemand met Anorexia.
    Eisen: Ik vind het erg mooi als er meerdere plaatjes in elkaar overlopen.
    De hoofdpersonage in mijn boek is een lang meisje met Groene ogen en zwart, stijl haar tot haar middel.

    Als je nog meer info nodig hebt moet je het zeggen
    Heb je een voorkeur van foto's die er inmoeten? Dat is ook altijd handig om te weten. Ik kan altijd vragen om een cover te maken zonder titel en met titel zodat je eventueel zelf de titel er nog kan opplaatsen indien hij veranderd.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 12:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben begonnen aan een kerstverhaal, met Justin Bieber er in. -Maar ik wil niet dat zijn foto in de cover komt.. Gewoon iets leuks/moois met sneeuw, donkere nachten ofzo (: Een meisje mag er wel in voorkomen maar dat moet dan een meisje zijn met Blond haar en felrode lippen (aangezien ze haast áltijd rode lippenstift op heeft in het verhaal). Hopelijk is dit genoeg informatie?
    Oh, en de titel is: Santa told me...

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 12:59 ]


    Believe in yourself.

    Passerby schreef:
    (...)Heb je een voorkeur van foto's die er inmoeten. Dat is ook altijd handig om te weten. Ik kan altijd vragen om covers te maken zonder titel en met titel zodat je eventueel zelf de titel er nog kan opplaatsen indien nodig.

    Niet echt een voorkeur, maar het is niet de bedoeling dat het heel vrolijk wordt ofzo, want dat is het verhaal ook niet. Ik denk dat ik vanavond wel de titel heb.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FinnickOdair schreef:
    (...)
    Niet echt een voorkeur, maar het is niet de bedoeling dat het heel vrolijk wordt ofzo, want dat is het verhaal ook niet. Ik denk dat ik vanavond wel de titel heb.
    Opt gemakje. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Godess schreef:
    Ik ben begonnen aan een kerstverhaal, met Justin Bieber er in. -Maar ik wil niet dat zijn foto in de cover komt.. Gewoon iets leuks/moois met sneeuw, donkere nachten ofzo (: Een meisje mag er wel in voorkomen maar dat moet dan een meisje zijn met Blond haar en felrode lippen (aangezien ze haast áltijd rode lippenstift op heeft in het verhaal). Hopelijk is dit genoeg informatie?
    Oh, en de titel is: Santa told me...
    Ik denk wel dat dat voldoende is. Indien er meer info nodig is, laat ik wel iets weten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Titel: Secrets Can Hurt~DRACO MALFOY
    Het verhaal: Dat is moeilijk te zeggen want het bestaat uit drie delen. Ruby en Faith zijn beste vriendinnen en zussen. Als ze een slaapfeestje houden bekent Faith dat ze Draco Malfoy leuk vindt, terwijl ze dondersgoed weet dat Ruby hem al leuk vind. Na die zomer probeert Ruby op welke manier dan ook Faith lichamelijk en fysiek te breken. Als ze starten in hun 6e leerjaar raakt Faith bevriendt met Draco, Ruby word hier zo boos om dat ze haar zusje begint de bedreigen met briefjes en dat soort dingen. Faith is zo bang dat ze Draco en Ruby ontloopt, maar dat lukt niet voor eeuwig. Hoe ver zal Ruby gaan om haar zusje te breken?
    Eisen: Graag een plaatje van Tammin Sursok, in Pretty Little Liars en van Lucy Hale. Ook een plaatje van Draco Malfoy. Een plaatje van een dagboek. En eh verder mag je doen wat je wilt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 13:10 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb er minimum 5 nodig om te kunnen starten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ohh, ik alsjeblieft! Ik zal zo even opschrijven wat ik erin wil (:
    Kun je een foto laten lijken alsof die in tweeën is gescheurd?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:31 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Ohh, ik alsjeblieft! Ik zal zo even opschrijven wat ik erin wil (:
    Kun je een foto laten lijken alsof die in tweeën is gescheurd?
    Dat weet ik niet of ze dat zullen kunnen, maar wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze, deze, deze, deze en deze.
    Met als titel ; Midway
    Als er meer info nodig is kan je het altijd laten weten(bloos)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:34 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    LWTomlinson schreef:
    Deze, deze, deze, deze en deze.
    Met als titel ; Midway
    Als er meer info nodig is kan je het altijd laten weten(bloos)
    Dus die moeten gewoon gemixt worden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dus die moeten gewoon gemixt worden?

    Laat de creativiteit maar lopen, het maakt niet veel uit al moeten de jongen met het paars/roze haar en de jongen zonder shirt wel groter dan de andere jongens (bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)