• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Moet ik nog het idee voor mijn cover geven?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Moet ik nog het idee voor mijn cover geven?
    Ik dacht van wel. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De eerste ronde zit er op. Ik stuur de eerste vier schrijvers dadelijk een bericht om te quoteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mag ik nog een cover?
    zo ja:
    * Titel: Burn after reading
    * Info: Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.
    * Username & titel: ja

    hier zijn een paar ideen voor foto's maar die hoeven er niet per se op:






    (nerd)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    OogieBoogie schreef:
    mag ik nog een cover?
    zo ja:
    * Titel: Burn after reading
    * Info: Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.
    * Username & titel: ja

    hier zijn een paar ideen voor foto's maar die hoeven er niet per se op:






    (nerd)
    Ja, natuurlijk. Ik zet je op de lijst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, natuurlijk. Ik zet je op de lijst.

    Dankje (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    OogieBoogie schreef:
    (...)
    Dankje (:
    Het zal wel nog even duren voor je cover aan de beurt komt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Het zal wel nog even duren voor je cover aan de beurt komt.


    maakt niet uit n_n


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Degene die moeten quoteren sturen hun punten door via pb!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Juryleden, vandaag moeten de punten binnen zijn. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wanneer alle punten binnen zijn komen de volgende 4 aan de beurt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik was finnickodair en wil me graag itschrijven, degene waar ik mee samen schreef ik er mee gestopt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    ik was finnickodair en wil me graag itschrijven, degene waar ik mee samen schreef ik er mee gestopt
    Oki, ik zal je van de lijst verwijderen. Vergeet niet dat ik nog punten van je moet hebben. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ronde 2 is begonnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou er ook eentje willen. De titel is 'Past or Present?' Een plaatje van Zweinstein met een lang roodharig meisje erop. (Het liefst zonder dat het gezicht zichtbaar is)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas