• Eerst en vooral ik kan geen voorbeelden tonen. Waarom? Ik maak geen covers, maar ik zoek wel mensen die een cover willen. Ik ga een dezer dagen een coverwedstrijd starten en het leek me nogal nutteloos om covers te maken waar niemand iets aan heeft. Dus indien je graag een cover wilt voor je story zet dan zeker alle nodige details hieronder en wie weet moeten de deelnemers wel een cover maken voor jouw story. Het is logisch dat de eerste in rij voorrang krijgt en dat is nog niet alles, jij quoteerdt mee welke cover jij de beste vindt!



    Wat moet ik weten:
    * Titel
    * Info en voorwaarden
    * Username & titel er op?


    x In behandeling tijdens ronde 1
    x In behandeling tijdens ronde 2
    x In behandeling tijdens ronde 3
    x In behandeling tijdens ronde 4





    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Muggle schreef:
    Ik zou er ook eentje willen. De titel is 'Past or Present?' Een plaatje van Zweinstein met een lang roodharig meisje erop. (Het liefst zonder dat het gezicht zichtbaar is)
    Ik zal je op de lijst zetten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    * Titel
    The day's of summer
    * Info en voorwaarden
    Gustav Schäfer moet er sowieso opstaan en een meisje. Ze moeten er gelukkig uitzien. Ook zou ik het liefst een zomer sfeer hebben. Voor de rest mogen ze zelf kiezen.
    * Username & titel er op?
    Username moet er niet op, titel wel


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ronde 2 is afgelopen, het quoteren kan beginnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als je nog nodig hebt:

    * Titel
    Protection
    * Info en voorwaarden
    Het mag wel een beetje iets mysterieus hebben. Het liefst iets met een tent en/of een bos erop.
    * Username & titel er op?
    Titel wel, username niet

    =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Als je nog nodig hebt:

    * Titel
    Protection
    * Info en voorwaarden
    Het mag wel een beetje iets mysterieus hebben. Het liefst iets met een tent en/of een bos erop.
    * Username & titel er op?
    Titel wel, username niet

    =)
    komt in orde.:)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)komt in orde.:)

    Oké top! =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    * Titel; Nightmare fantasies
    * Info en voorwaarden; Een donkere en mysterieuze cover. Dus liefst een duistere achtergrond en graag een meisje er op, maar zij moet ook een redelijk donker figuur zijn. Aan haar zijde eventueel een duister type jongen en een normaal ander meisje (geen duister type). Er mogen veel personen opstaan, ofwel alleen dat ene meisje, of die drie. Dit er graag op, de rest staat helemaal vrij. Graag een sierlijk lettertype gebruiken, wat ook bij de cover past qua kleur, dus geen felle kleuren.
    * Username & titel er op? Titel graag, username mag in het klein links of rechts onderaan, maar dat hoef niet.

    Het spijt me dat ik zo laat ben, dus ik weet niet of ik nog kans maak op die cover? Zoniet, geen probleem hoor, het is mijn eigen schuld (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 10:56 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    * Titel; Nightmare fantasies
    * Info en voorwaarden; Een donkere en mysterieuze cover. Dus liefst een duistere achtergrond en graag een meisje er op, maar zij moet ook een redelijk donker figuur zijn. Aan haar zijde eventueel een duister type jongen en een normaal ander meisje (geen duister type). Er mogen veel personen opstaan, ofwel alleen dat ene meisje, of die drie. Dit er graag op, de rest staat helemaal vrij. Graag een sierlijk lettertype gebruiken, wat ook bij de cover past qua kleur, dus geen felle kleuren.
    * Username & titel er op? Titel graag, username mag in het klein links of rechts onderaan, maar dat hoef niet.

    Het spijt me dat ik zo laat ben, dus ik weet niet of ik nog kans maak op die cover? Zoniet, geen probleem hoor, het is mijn eigen schuld (:
    Jup, jij bent normaal deze ronde aan de beurt, dus net op tijd zou ik zeggen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik moet nog altijd jullie punten hebben!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Jup, jij bent normaal deze ronde aan de beurt, dus net op tijd zou ik zeggen. :)

    Oke, super =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    * Titel; Nightmare fantasies
    * Info en voorwaarden; Een donkere en mysterieuze cover. Dus liefst een duistere achtergrond en graag een meisje er op, maar zij moet ook een redelijk donker figuur zijn. Aan haar zijde eventueel een duister type jongen en een normaal ander meisje (geen duister type). Er mogen veel personen opstaan, ofwel alleen dat ene meisje, of die drie. Dit er graag op, de rest staat helemaal vrij. Graag een sierlijk lettertype gebruiken, wat ook bij de cover past qua kleur, dus geen felle kleuren.
    * Username & titel er op? Titel graag, username mag in het klein links of rechts onderaan, maar dat hoef niet.

    Het spijt me dat ik zo laat ben, dus ik weet niet of ik nog kans maak op die cover? Zoniet, geen probleem hoor, het is mijn eigen schuld (:

    Ik zou hier nog even bij willen zeggen dat het verhaal over vampieren en oude mythes gaat. Volgens mij is wat ik wil voor de cover redelijk moeilijk (?), dus als ze dit weten kunnen ze wat andere wegen opgaan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -
    dubbel post

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 20:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik zou hier nog even bij willen zeggen dat het verhaal over vampieren en oude mythes gaat. Volgens mij is wat ik wil voor de cover redelijk moeilijk (?), dus als ze dit weten kunnen ze wat andere wegen opgaan (:
    ik zal het er bij zetten. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ik zal het er bij zetten. :)

    Bedankt!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    […] is een negentienjarige tiener die nog steeds bij haar ouders en zus woont. Ze is een goedgelovige meid die zich verdiept in oude mythes en verhalen. Wanneer ze met haar familie naar […] verhuist, een klein dorpje in […] ontdekt ze de waarheid en de herkomst van vele mythes. Maar wat ze zag als een avontuurlijk en interessant iets, verandert al snel in een angstaanjagend en gevaarlijk verhaal.


    Ik heb nog snel een plot geschreven, ik weet niet of je er nog iets mee bent (:
    Het gaat dus over heksen, vampieren, leugens, geheimen, mythes, liefde, vriendschap, ontdekkingen...

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:31 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right