• Is het jullie ook opgevallen dat je bij sommige winkels nog in kinderkleding past en in andere maat Medium moet nemen? *zucht* heb ik dus ook.
    Wat is jullie kledingmaat?
    T-shirt: Small, maar bij de C&A 152 en ik heb een shirt van de H&M in maat 142(dat past mijn broertje niet eens meer )
    Broeken: Maat 28
    Schoenen: 36/37/38

    T-shirt's: Meestal medium, een small past soms ook. :'3
    Schoenen: 40/41, geloof ik.

    Ik ga weg hier. Hier wordt ik al depri van. |: dag. <33


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    T-shirt: S
    broeken: 27-28-29
    schoenen: (verschiet niet =D) 41-42

    shirts : S
    schoenen : 39
    broeken : xs,s


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    JAAA IK OOK! |:
    En dat voelt kuttig. Ik ben dan miss wel 15 en groot.. 1.78 meter lang. maar toch .. [/down]


    Niet zo onzeker, meiden!! 't Gaat niet om wat voor maat je hebt of hoeveel je weegt, het gaat om hoe het eruit ziet.

    Als jij je lekker voelt in je vel en je ziet er gewoon normaal uit, niet te dik, niet te dun, dan is dat prima.

    Jezelf met anderen vergelijken heeft geen nut, daar voel je je alleen maar kut door. Like, ik heb maat 38/40 van broeken en maat M/L van shirtjes met daaronder undersized voetjes, maatje 36 bij een lengte van 1,63 meter. x'D

    Oké, ik ben dan wel mollig, al dan niet dik, maar daar heb ik schijt aan. Ik hoef er niet als een gratenpakhuis uit te zien. Ik wil wel afvallen, maar alleen omdat dat gezonder is voor me. Niet omdat ik doodongelukkig met mezelf ben of zo. x'D

    So all you gorgeous girls out there, maakt niet uit wat je weegt of hoe je eruit ziet of wat je kledingmaten zijn, YOU ARE BEAUTIFUL!!

    And Don't You Forget That! (N)

    xXx <3


    FML

    Voor de meisjes hier.. laat je niet afschrikken door at iedereen maatje s of m opschrijft. Ben blij zoals je bent

    Ik ben 1.78 m groot. Ik heb mijn hele leven problemen gehad met mijn gewicht en ik heb maat 48 in broeken en vaker xl of xxl in vesten of truien. Maat 43 in schoenen. Maar weet je wat het is.. IK ben blij met wie ik ben.

    Zolang jij jezelf mooi vind, vinden andere je ook mooi. Het is iets wat je uitstraalt. Voel jij je slecht of lelijk? Dan zien anderen dat ook.. Ben blij met zoals je bent. God gaf je maar een lichaam.. daar zul je het mee moeten doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Shirts. M/L

    Jeans. 30/32.

    Shoes. 43/44.


    In Italië tot en met 26 juli! :D