• Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

    Lees hier verder op AD.nl

    Nee he D: Ik woon wel dichtbij school maar vanaf mijn huis tot aan school word er niet gestrooid omdat het geen standaardroutes zijn waar veel auto's en/of fietsers langs komen. Dat word weer veel uitglijden..

    Ah ja, ik heb wel zin in sneeuw! Misschien sneeuwen we wel in en dan hoeven we een paar daagjes niet naar school (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In onze straat is het echt levensgevaarlijk om met de auto te gaan. In onze straat wordt nooit gestrooid omdat het een vrij onbekend weggetje is tussen de open velden. Als ik naar de bushalte ga dan kan ik al schaatsend gaan. Met de auto is levensgevaarlijk omdat er aan beide kanten ook vrij diepe grachten zijn...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    AppleCider schreef:
    nu maar hopen dat de bussen niet rijden wanneer ik naar school moet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet alweeeeeer die rotsneeuw.
    Ik ga met Mara emigreren naar een warm land. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YESSSSSSSSS.
    Ik woon maar 3 min fietsen van school dus okay.


    I live for the applause, you will die for it.

    Neeee bah D:


    Life is hard and then we die

    *Dies*


    I am an idiot, I move.

    Applejack schreef:
    Ik hou van sneeuw, maar sneeuw betekent ook, dat de NS faalt en ik niet naar school kan.


    To infinity and beyond •

    Factory schreef:
    *Dies*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Applejack schreef:
    Ik hou van sneeuw, maar sneeuw betekent ook, dat de NS faalt en ik niet naar school kan.

    Maar de NS faalt altijd dus zo veel maakt het ook niet uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HAHA, als de bussen dan niet rijden, kan ik niet naar school 8D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar de NS faalt altijd dus zo veel maakt het ook niet uit.


    Normaal gesproken kom ik tenminste naar school. In de winter moet ik 1/2 uur eerder van huis om op tijd te komen, ALS mijn trein al rijdt, dus het maakt behoorlijk wat uit >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik hou van de sneuw, ik vind het iets magish hebben, maar ik vind het jammer dan het dan vaak s'avonds, s'nachts of s'morgends sneeuwt, en nooit in de middag, wanneer ik op school zit

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:27 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik dacht dat de titel een film was,:S

    on: anneee, dan moet ik naar school lopen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Eindelijk sneeuw. Hopelijk rijden de bussen dan niet kan ik mooi thuis blijven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse