• Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

    Lees hier verder op AD.nl

    Nee he D: Ik woon wel dichtbij school maar vanaf mijn huis tot aan school word er niet gestrooid omdat het geen standaardroutes zijn waar veel auto's en/of fietsers langs komen. Dat word weer veel uitglijden..

    Ik mag tien minuten fietsen en twintig minuten lopen naar school (bloos)
    Ik ben er ook niet al te blij mee...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ruri schreef:
    wacht. min. freaking. vijfentwintig???


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Yeah, ik hou echt van sneeuw. Het enige nadeel is wel dat ik dan wel langer onderweg ben, en ik in totaal 34km aan het slippen ben op mijn fiets. Maar ik heb het er voor over. Geen winter zonder sneeuw ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ook in België? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga niet naar school en ik houd van de winter.
    Kom maar op! :'D


    I can't even think straight.

    Ik houd van sneeuw, want sneeuw betekend (gelukkig) ook dat NS faalt&ik niet/veel te laat naar school ga :)
    Ik ben zo blij dat in de winter een abonement krijg ahaha.

    Roux schreef:
    Niet alweeeeeer die rotsneeuw.
    Ik ga met Mara emigreren naar een warm land. :Y)


    Godzijdank, ik was al bang dat ik alleen moest. Nu verpest ik wel mijn droom om terug te gaan naar Canada, maar dat komt later wel. Waar zit je aan te denken?(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    That's it. Ik ga emigreren.


    comfort in c h a o s

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -springt vrolijk op en neer- Eindelijk is een keer een echte winter :3!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Noooooooooooooo ik haat sneeuw! DDDDDD:


    Has no one told you she's not breathing?

    Jonsu schreef:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -springt vrolijk op en neer- Eindelijk is een keer een echte winter :3!!

    Was het dat vorige winter niet ook al dan? D:

    Krullie schreef:
    (...)
    Was het dat vorige winter niet ook al dan? D:

    En die dààrvoor?


    Has no one told you she's not breathing?

    Applejack schreef:
    Ik hou van sneeuw, maar sneeuw betekent ook, dat de NS faalt en ik niet naar school kan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *O*

    Lang leve winter!!
    I <3 winter!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, ze hadden toch ook een geweldige zomer voorspelt?

    Ik zie het wel aankomen.


    Destroy what destroys you.