• Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

    Lees hier verder op AD.nl

    Nee he D: Ik woon wel dichtbij school maar vanaf mijn huis tot aan school word er niet gestrooid omdat het geen standaardroutes zijn waar veel auto's en/of fietsers langs komen. Dat word weer veel uitglijden..

    Na 18 november mag het gaan sneeuwen!!
    Dan ga ik weer met de bus naar school en niet met mijn kleine autootje haha!

    Pariah schreef:
    Nee, nee, nee, alsjeblíéft geen sneeuw. D:
    Ik moet een teringeind fietsen, en er wordt weinig tot niet gestrooid op die weg. (no_chears)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Godver, ik moet 20 kilometer fietsen. Kunnen ze daar niet even rekening mee houden of zo? Want sneeuw of niet, het blijft voor mij fietsen tenzij ik ben ingesneeuwd. #@$%^&*()


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Godver, ik moet 20 kilometer fietsen. Kunnen ze daar niet even rekening mee houden of zo? Want sneeuw of niet, het blijft voor mij fietsen tenzij ik ben ingesneeuwd. #@$%^&*()


    Emigreer lekker met mij mee naar ergens waar het warm is. Dat is tenminste gezellig. :]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Shit. Moet halfuur fietsen op weggetjes die niet gestrooid worden. Worden weer veel blauwe plekken & die 6km te voet (lees: schuifelend) afleggen...


    Never run out of reasons to smile...

    Sneeuw! *O* Beter rijden de bussen dan niet, lekker vaak sneeuwvrij aangezien ik met de bus naar stage én school moet (wbw)


    -

    Reseda schreef:
    (...)

    Emigreer lekker met mij mee naar ergens waar het warm is. Dat is tenminste gezellig. :]


    Is goed Mara, haha. Australië of misschien Hawaï? Zeg et maar. Haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De mensen van de NS kunnen dan weer lekker drie maanden vrij nemen.

    Echt k*tzooi. Dan kan ik dus gewoon niet naar school en dat gaat helemaal wat worden als ik tentamens heb >.<.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:23 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik haat de winter.
    En dan kan ik niet naar school. D:
    En dat is erg. Want ik zit in de eerste van het MBO.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    ijskoud op de fiets, en dan ook nog bibberen op school. :(
    ik emigreer mee naar een warme plek


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    ik d8 dat het met horror te maken had>.<


    You can't not look cool with a crossbow.

    NEEUUUH.
    Ik emigreer mee.. D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    oh myn hemel O_o ik heb oppeens geens zin meer in December


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Fuck. Ik moet een half uur fietsen op een weg waar niet gestrooid word.

    Krullie schreef:
    (...)
    Was het dat vorige winter niet ook al dan? D:
    Hmm, no not really. De winters van vroeger, toen ik nog klein was, waren gewoon echt heerlijk. Dat stopte toen ik 4/5 was en heb ik sindsdien niet meer meegemaakt :/ en veel van jullie waarschijnlijk gewoon nog nooit. Ik hou wel van tot je knieën in de sneeuw zitten :3 en half dood vriezen als je naar buiten moet. En voordat iedereen daarover begint te huilen. Overal valt op te kleden. In Alaska hoor je ze niet zeiken :Y), dus kunnen wij ook best wel een strenge winter aan, toch ;3?


    Wie du mir, so ich dir.