• Vanuit Duitsland bereiken ons nu ook steeds meer onheilspellende berichten over de komende winter. Begin november zouden de temperaturen nog erg mild zijn, maar in de tweede helft helft van de volgende maand zou het een stuk kouder gaan worden en mogen we ook al de eerste sneeuw verwachten in de Lage Landen. En dat kan drie maanden gaan duren.

    Lees hier verder op AD.nl

    Nee he D: Ik woon wel dichtbij school maar vanaf mijn huis tot aan school word er niet gestrooid omdat het geen standaardroutes zijn waar veel auto's en/of fietsers langs komen. Dat word weer veel uitglijden..

    Oeh, dan kan ik wel lekker op wintersport :Y).

    Ik woon zo'n vijf minuten van school af en alsnog flikker ik elk jaar wel een aantal keer :'D. Ik ben benieuwd hoeveel het dit jaar zal worden...


    i put the fun in funeral

    Genius schreef:
    Sneeuw! *O* Beter rijden de bussen dan niet, lekker vaak sneeuwvrij aangezien ik met de bus naar stage én school moet (wbw)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Normaal gezien hou ik niet van sneeuw tijdens school, maar sneeuw gevechten zijn stiekem wel geniaal. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW!!!! 8D
    Daar is toch niks horror aan..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Alsjeblieft niet. Ik hou van de winter, maar niet als ik weer over een ijsbaan moet fietsen. Of door een pak sneeuw. Of met lager dan -5.
    En de bus is dan ook mooi een hel.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    sneeuw mag liggen naast het fietspad die gestrooid moeten worden, anders vind ik het niet leuk! Ik moet een half uur fietsen 0.o


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    min 25!? Arme zwerfdieren. D: helemaal in de kou.. straks vriezen ze dood ;__; -start een dierenopvangcentrum in de winter-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    nee ik haat kou
    Over fietsen door de sneeuw hoef ik me geen zorgen te maken mjn moeder brengt mij en mijn broer dan altijd met de auto naar school(:


    (Be)lieve in (you)rself

    Watnou broeikaseffect?

    SUCK schreef:
    Watnou broeikaseffect?

    ^DAT.
    Dat dacht ik ook gelijk toen ik het las, van mij mag de sneeuw best wel gaan smelten deze winter want ik háát kou.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    min 25!? Arme zwerfdieren. D: helemaal in de kou.. straks vriezen ze dood ;__; -start een dierenopvangcentrum in de winter-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    omg... dan zit ik echt met een drie skibroeken, 4 truien en 10 sokken aan.

    en voor mijn konijnen ga ik kleine oorwarmers maken, straks vriezen ze dood:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Sock schreef:
    (...)
    ^DAT.
    Dat dacht ik ook gelijk toen ik het las, van mij mag de sneeuw best wel gaan smelten deze winter want ik háát kou.


    Wie niet? :3

    Sock schreef:
    (...)
    ^DAT.
    Dat dacht ik ook gelijk toen ik het las, van mij mag de sneeuw best wel gaan smelten deze winter want ik háát kou.


    Wie niet? :3