• Ja mijn leerkracht die mij 9 uur per week les geeft heeft wel altijd commetaar op mij. Vandaag moesten we 4 uur koken deed ik alsof iets niet goed voor haar. Dus ik was het beu dat ze altijd commetaar gaf dus zei ik. 'Weetje als jij zegt dat ik het niet goed doe. Doe het dan lekker zelf.' en ik ben gewoon de keuken uit gelopen. Ik haat der man. Ook al doe ik mijn best is het nog niet goed voor haar. Hebben jullie ook iemand die jou steeds commetaar of kritiek geeft?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 17:50 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wat een kutwijf, en ja, zo heb ik ook mijn leraren :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jep vandaag nog(cat)
    Had ik nog in een topic gestop.
    Ik was het zo zat dat ik een blokje hout gooide :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn moeder. 8|


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Die ik moet uit mijn titel. ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Roux schreef:
    Mijn moeder. 8|


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Noviello schreef:
    Die ik moet uit mijn titel. ;x


    -> Done


    I am an idiot, I move.

    Factory schreef:
    (...)

    -> Done

    Dankje!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn tennislerares, maar ze doet het voor m'n eigen bestwil. Dat moet je maar in gedachten houden, sommige mensen zijn nu eenmaal niet van de complimentjes.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee niet echt, maar ik heb genoeg leraren die me net mogen enzo (:

    Roux schreef:
    Mijn moeder. 8|


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik had afgelopen zomer een zeilleraar die gaf alleen maar kritiek op mij en m'n vriendin. En een ander meisje die bij ons in zat was het lievelingetje.
    Dus hebben we dat later aangegeven bij dt bedrijf kregen we een andere zeilleraar

    Roux schreef:
    Mijn moeder. 8|


    Meestal, niet altijd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mezelf :W


    -

    Mijn moeder en zussen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one