• Toestemming tekenwedstrijd

    Hallo AppleStrudel,

    Hierbij heb je toestemming om een tekenwedstrijd te starten. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack.

    .



    wat kaN je winnen?:
    4 linken op mijn profiel^^
    en natuurlijk respect^^

    de meeste opdrachten zijn nateken opdrachten^^
    je wordt niet gediscualiseerd je krijgt aleen een 1^^
    het word gerekend met punten
    pas bij 10 deelnemers begint het
    ik heb 2 exstra jury's nodig(moeten wel beschikbaar zijn^^)

    jury:
    .ErukaFrog
    .Remains
    .Negligible

    inspringen mogelijk als je de eerdere opdrachten binnen de inleverdatum afhebt

    deelnemers:
    .Minsa
    .Aiku
    . Chimera

    1e opdracht: teken 1 anime figuur na
    storie doet 't niet
    geen dierentekeningen
    maar wel van 'mensen' uit anime hexD

    inleverdatum 5nov[/s]
    je moet 1 dag van tevoren uitstel vragen
    opdr.2
    staat in storie

    je moet voor 12 uur s'nachts inleveren anders 1

    klik hier voor storie

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 16:01 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    ErukaFrog schreef:
    (...)
    als je de 2e opdr.in 2 dagen kan make

    Moet ze dan ook niet de 1e opdracht doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Minsa schreef:
    Ik weet niet of ik nog mag meedoen omdat ik de vorige keer niet had ingeleverd, maar anders heb ik hier de mijne. (:
    *plaatje*
    Grotere versie: klik

    Ik vind het, als jury zijnde, een beetje oneerlijk om Minsa nog mee te laten doen terwijl ze de eerste opdracht niet heeft ingeleverd. En ik vind ook dat áls MyTeddyLife nog mee mag doen, ze ook de eerste opdacht moet maken, en niet alleen de tweede.
    I've said my thingy :3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:41 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Ik vind het, als jury zijnde, een beetje oneerlijk om Minsa nog mee te laten doen terwijl ze de eerste opdracht niet heeft ingeleverd. En ik vind ook dat áls MyTeddyLife nog mee mag doen, ze ook de eerste opdacht moet maken, en niet alleen de tweede.
    I've said my thingy :3


    Tja, ik weet het. Ik had het gewoon erg druk toen. Maar wat vind je van dit plan, ik maak alsnog de tekening van de eerste opdracht, alleen dan dubbel, dus twee tekeningen die tellen als een? Idk, en anders schrijf je me maar uit of geef je me een 1 voor die opdracht. (cat)

    Remains schreef:
    (...)
    Ik vind het, als jury zijnde, een beetje oneerlijk om Minsa nog mee te laten doen terwijl ze de eerste opdracht niet heeft ingeleverd. En ik vind ook dat áls MyTeddyLife nog mee mag doen, ze ook de eerste opdacht moet maken, en niet alleen de tweede.
    I've said my thingy :3

    Ze stond al als deelnemer aangemeld en als je goed kijkt in de beginpost, zie je dat niemand gediskwalificeerd wordt, maar dat je dan een 1 krijgt voor die opdrach (:
    Zelf vind ik dat als een wedstrijd al gestart is, je moeilijk nog iemand bij de 2e ronde kunt laten meedoen. Maar dat is dan weer mijn mening


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ze stond al als deelnemer aangemeld en als je goed kijkt in de beginpost, zie je dat niemand gediskwalificeerd wordt, maar dat je dan een 1 krijgt voor die opdrach (:
    Zelf vind ik dat als een wedstrijd al gestart is, je moeilijk nog iemand bij de 2e ronde kunt laten meedoen. Maar dat is dan weer mijn mening

    Oh ja, je hebt gelijk :'D
    Foutje..
    Nou ja, dan moet ik een 1 geven.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik vind de teking heel mooi, kun je haar geen tweede kans geven?

    yoyojojo5 schreef:
    ik vind de teking heel mooi, kun je haar geen tweede kans geven?

    Lees de beginpost, ze krijgt gewoon een 1 voor haar eerste opdracht (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    maar die eene tekening is zo mooi.(cool)

    Moet je inkleuren? Want ik heb wel kleurtjes, maar geen huidskleur :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Negligible schreef:
    (...)
    Ze stond al als deelnemer aangemeld en als je goed kijkt in de beginpost, zie je dat niemand gediskwalificeerd wordt, maar dat je dan een 1 krijgt voor die opdrach (:
    Zelf vind ik dat als een wedstrijd al gestart is, je moeilijk nog iemand bij de 2e ronde kunt laten meedoen. Maar dat is dan weer mijn mening

    ik kan ze ook allebei een 6 geven op de 1e opdr

    en deatline is morgen
    en kan iedereen die meedoet abo op storie nemen??
    kan ik via daar iedereen waarschuwen

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:09 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aiku schreef:
    Moet je inkleuren? Want ik heb wel kleurtjes, maar geen huidskleur :S


    Dan gebruik je roze, oranje en bruin. Gewoon beetje mixen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aiku schreef:
    Moet je inkleuren? Want ik heb wel kleurtjes, maar geen huidskleur :S

    je krijgt heus geen minpunten als je niet hebt ingekleurd^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Het is trouwens

    's nachts.
    Want vroeger was het DES nachts en de ' staat voor het weggevallen de gedeelte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het spijt me heel erg, alleen moet ik me helaas uitschrijven! Mijn school gaat voor, en daar heb ik t momenteel heel erg druk mee! Ik wens alle deelnemers een leuke wedstrijd toe!! Succes:)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    HES schreef:
    Het spijt me heel erg, alleen moet ik me helaas uitschrijven! Mijn school gaat voor, en daar heb ik t momenteel heel erg druk mee! Ik wens alle deelnemers een leuke wedstrijd toe!! Succes:)

    ok


    You can't not look cool with a crossbow.