• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:44 ]

    Ja, voor nachtmerrie's.
    Want in die nachtmerrie's heb ik bang voor iets omdat ik denk dat ik er nachtmerrie's van ga krijgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben fucking bang om alleen in een lift te staan. x;
    En sterkte met je angst D;

    Bij mij is het sowieso raar dat ik voor meer dingen wél bang ben dan niet. It's not fun :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voor jou. (joehoe)


    Your make-up is terrible

    140497x schreef:
    Ik ben fucking bang om alleen in een lift te staan. x;
    En sterkte met je angst D;


    Ik ook, ik heb soortvan claustrofobie.

    Waar ik bang voor ben is om alleen buiten te lopen als het donker is, om alleen thuis te zijn wanneer het donker is (zoals nu dus), en vooral voor nachtmerries. Net zoals PrincesSnape


    Believe in yourself.

    SUCK schreef:
    (...)

    Ik ook, ik heb soortvan claustrofobie.


    Ja, ik ook. Meer om vastgebonden te worden of om me niet meer te kunnen bewegen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ja, ik ook. Meer om vastgebonden te worden of om me niet meer te kunnen bewegen.


    Ik niet, ik flipte hem pas in de H&M in de paskamers; in elke hoek zat een spiegel en ik had het gevoel dat er gewoon elke keer iemand anders er ook in stond, terwijl het niet echt een 'dichte' ruimte was.

    Godess schreef:
    Waar ik bang voor ben is om alleen buiten te lopen als het donker is, om alleen thuis te zijn wanneer het donker is (zoals nu dus), en vooral voor nachtmerries. Net zoals PrincesSnape


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb zo een ronde blauwe lamp met daarop een gele maan. Die heb ik al van mijn geboorte, dus al 15 jaar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:32 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nja, vuur en donker, maar dat is niet raar. En zwangerschap (wat in mijn geval dan weer wél raar is).


    I can't even think straight.

    Vissen. Schijnt raar te zijn ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oké.
    Ik ben bang in het donker en bang voor liften. Is dat raar?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben als de dood voor het donker.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arachibutyrofobie, achluofobie, acrofobie, mottefobie (vlinders), claustrofobie, xenofobie and last but not least phasmofobie.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:41 ]