• dit verhaal kwam ik tegen tijdens het opruimen van mijn computer.
    ik weet dat ik het altijd een goed idee heb gevonden en ben ook bezig met het uitwerken ervan. ik heb al een soort van samenvattig gemaak ik weet dat het nog iets verbeterd moet worden maar... het is een begin.

    vier eeuwen geleden is er voorspeld dat er een baby geboren zou worden, ze zou geboren worden tijdens volle maan. De legende luid dat de zwarte heks Briana voor haar dood een vloek heeft uitgesproken over een jonge vrouw, maar niemand wist welke vrouw door de vloek getroffen was. De heks beweerde dat een van de nageslachten van de getroffen vrouw een kind zou baren die haar taak over zou nemen en machtig en sterk zou worden.
    Helaas wist niemand wanneer deze legende uit zou komen, en na vier eeuwen dachten ze dat de vloek opgeheven zou zijn. Tot de dag dat er een jonge zwakke vrouw die in hoogverwachting was het dorp naderde, ze beweerde gevlucht te zijn uit haar eigen dorp en zoekt een nieuw leven in het dorp Murdoch. Haar dochter werd geboren tijdens volle maan.Ze legde het kindje in het stro en verdween spoorloos.
    het kleine meisje alleen achterlatend met een naam en een vreselijke toekomst. Terwijl geen enkele dorpeling wist dat de erfgename van Briana geboren was.

    zelf is ook dit het enige wat ik nog weet.
    hoe het leven van Adrienne gaat lopen moet ik nog uit gaan werken.

    maar... hoe vinden jullie het tot nu toe?
    let niet op spelfouten, dit is snel uitgewerkt en wordt nog allemaal verbeterd!!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:13 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Opzich klinkt het heel spannend. Alleen ik vraag me wel af wat er allemaal zal gebeuren. Ik bedoel, als voorbeeld neem ik even Charmed sinds ik dat weer aan het kijken ben. Die drie meiden zijn de Charmed Ones (heksen), van hun wordt verwacht om het kwaad te bestrijden. Dus tegen demonen en geesten enzo. Maar wat moet Adrienne met haar leven doen? Wordt het ook zoiets, of gaat het verhaal meer over hoe ze haar krachten ontwikkeld enzo?


    Believe in yourself.

    Als je dat gaat uitschrijven, heb je hier alvast een lezer gevonden!
    geef je een melding als je begint?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Er zitten nogal wat spelfoutjes e.d. in, daar knap ik behoorlijk op af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 20:45 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Er zitten nogal wat spelfoutjes e.d. in, daar knap ik behoorlijk op af.


    ik weet dat er spelfoutjes inzitten ;)
    maar dit is gewoon snel uitgewerkt, normaal kijk ik het meer dan 4 keer na.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt