• Hier kun je alles overleggen en kun je gezellig praten :D

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Misschien een idee dat er eerst mensen staan te wachten met hun koffers en dat als ik (Ralph) de deur open en dan iemand zie en dan bloos xD?


    Giovanni

    Kan :P
    Ik zit nu alleen op mobiel, dus posten gaat niet..

    Sorry voor dubbelpost, maar:

    In welk jaargetijde speelt het zich af? En: Moeten leerlingen een uniform dragen op school, zijn er bepaalde regels voor kamers (kamergenoten?), slaaptijden etc?

    Het is misschien wel leuk als er een jongens en meisjes kamer is?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Is het dan één slaapzaal voor de meisjes en ééntje voor de jongens of gaat het zo dat bijv. twee mensen van hetzelfde geslacht op een kamer liggen? (Ik heb ooit een boek gelezen dat over een paranormale-gaven-school ging en daar was dat zo, daarom moet ik daaraan denken ^^)

    Dat kan idd ook wel 2 persoons kamers met 2 personen van het zelfde geslacht maar dan moeten er nog wel kamerindelingen komen iemand voorkeur wie met wie op kamer komt?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Geen uniform, slapen om 10 uur. en slaapkamers 1 jongen een meisje of 2meisjes of 2jongens.


    Giovanni

    Hoe oud zijn jullie eigenlijk in het echt?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    1 meisje 1 jongen maakt het ook wel interessant ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    wooooow wat een korte posts :o

    1 jongen en 1 meisje lijkt me nogal ongemakkelijk.. Als ze zich moeten omkleden is het zo van: Ja oké, eeeeeeeehhh, GA WEG! D:
    Als je de ander goed kent, dan zou het wel kunnen, maar als je opeens bij een wildvreemde in de kamer gedropt wordt is het best wel .. mja.

    Ik zit op men mobiel dus erg lange postst kost te veel tijd xD geen geduld voor


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Haha ik zei toch interessant ^^ maar van zelfde geslacht lijkt me beter (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ben 14 IRL, wordt bijna 15 (nog drie maandeeee)

    Okee ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.