• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wandless schreef:
    (...)

    _O_
    _O_


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Volledige naam: Cedric Dean Dux.
    Bijnaam: Tarzan, zo noemen zijn vrienden hem omdat hij goed kan klimmen, snel is en vaak in bomen zit.
    Leeftijd: 25
    Afkomst:Cedric komt uit Brazilie en heeft altijd dicht bij de bossen daar gewoond, waardoor hij daar vaak te vinden was.
    Uiterlijk: [+ foto]


    Cedric is een sterke slanke jongen, hij heeft krullend bruin haar, met warme grijze ogen. Zijn stem is altijd warm en vrolijk. Ook is hij erg lenig en snel.
    Innerlijk: Hij is altijd vrolijk en positief. Of zo lijkt het, hij heeft een soort masker voor. Van binnen is hij meestal minder vrolijk, maar om vragen te voorkomen doet hij maar zo. Hij heeft best wat meegemaakt en is daar nog niet overheen. Zoals dat zijn zusje is overleden toen ze met hem in de bossen aan het spelen waren, hij geeft zichzelf daar nog altijd de schuld van. Hij heeft zich daarom een van zijn zusjes tekeningen (ze kon super goed tekenen) op zijn borst boven zijn hart laten tatoeëren, het is een tekening van een aapje.
    Motief van dier: een aap, hij is erg lenig en snel. Zo kan hij ook goed klimmen en noemen zijn vrienden hem ook wel eens tarzan
    Extra[?]: Hij zit op het randje van jongere en trainer, hij heeft zijn dier nog niet helemaal en doet daarom soms mee met trainen, maar helpt de trainers ook vaak met lessen. En hij mist zijn zusje echt super erg, hij had graag gewild dat zij hier ook aan mee kon doen, daarom zet hij zich hier 200% in, 100% voor zichzelf en de andere 100% voor zijn zusje. zijn zusje heet trouwens Amy


    hij is dus soort van half trainer en half deelnemer

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 13:04 ]

    en nu maar wachten tot we beginnen...

    Mwah laat maar zitten, ik weet geen goed dier ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Mwah laat maar zitten, ik weet geen goed dier ;$

    ach je kunt vast wel iets verzinnen, elk dier heeft wel iets nuttigs, wat is je lievelingsdier??

    Schneider schreef:
    Mwah laat maar zitten, ik weet geen goed dier ;$


    Nooooh! Jij moet er ook bij! Ga desnoods trainer worden zoals ik (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    er zijn nog genoeg dieren en ze hebben allemaal wel iets goed.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Mededelinkje: Ik ben vanavond rond 6, 7 uur pas weer terug, ik moet werken. :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volledige naam: Dana Alexia Pippens
    Bijnaam: Daantje, Piplup (die pokémon)
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Dana is geboren tijdens een missie van haar ouders. Haar ouders werkte als vrijwilliger bij het WNF en ze is geboren toen haar ouders vrijwilligers werk deden op de zuid-pool
    Uiterlijk: [+ foto]


    Dit was niet echt wat ik in gedachte had daarom zijn er een stel dingen veranderd
    Dana heeft ovaal hoofd met groen/grijze ogen. Haar haar heeft ze altijd los. Haar haar is lang, blond en stijl, soms al ze verandering erin wilt verft ze een pluk roze of paars. Ze draagt meestal make-up, wel allemaal waterproef want de rest vertrouwt ze niet. Ze heeft spierwitte tanden en heeft een prachtige glimlach. Ze is niet de dunste, ze is eerder volslank. Ze is best blij met wie ze is maar er zijn ook dingen die ze wilt veranderen aan haar uiterlijk. Zo heeft een groot litteken op haar been staan en vind ze haar voeten niet mooi. Haar heeft ze een hekel aan haar oren daarom verstopt ze die altijd achter haar oren verstopt of onder een koptelefoon.
    Innerlijk: Dana kan heel spontaan zijn behalve als ze voor het eerst bij iemand thuis is, dan is ze stil en verlegen. Ze houd van zwemmen en is ook heel snel. Vroeger deed ze altijd aan wedstrijd zwemmen maar na het overlijden van haar vader is ze ermee gestopt. De meeste van haar vrienden en familie vinden het jammer. Dana is groot fan van pokémon en vind de naam piplup dan ook geweldig. Dana heeft een hekel aan school en is liever lui dan moe. Ze kan soms heel erg gemeen zijn en soms gebruikt zo ook wel mensen, maar daar heeft ze later heel erg veel spijt van. Toch is Dana een goede vriendin en staat ook altijd voor je klaar. Ze zet ze heel vaak op de tweede plek en weet altijd iemand anders zijn problemen ook haar problemen te maken. Als je aan Dana vraagt haar nadelen te noemen zou ze het volgende zeggen: Ik ben Chaotisch, vergeet achtig, ik ben een flapuit en ik raak alles kwijt.
    Motief van dier: Een pinguin, Dana kan heel snel zwemmen en heeft het nooit koud. Omdat ze snel kan zwemmen en stiekem fan van pokémon is noemen haar vrienden haar Piplup, de pinguin achtige pokémon.
    Extra[?]: Dana heeft geen vader meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha ik was blijkbaar te ongeduldig dus heb ik drie keer geklikt.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 13:57 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 13:58 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    Volledige naam: Dana Alexia Pippens
    Bijnaam: Daantje, Piplup (die pokémon)
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Dana is geboren tijdens een missie van haar ouders. Haar ouders werkte als vrijwilliger bij het WNF en ze is geboren toen haar ouders vrijwilligers werk deden op de zuid-pool
    Uiterlijk: [+ foto]


    Dit was niet echt wat ik in gedachte had daarom zijn er een stel dingen veranderd
    Dana heeft ovaal hoofd met groen/grijze ogen. Haar haar heeft ze altijd los. Haar haar is lang, blond en stijl, soms al ze verandering erin wilt verft ze een pluk roze of paars. Ze draagt meestal make-up, wel allemaal waterproef want de rest vertrouwt ze niet. Ze heeft spierwitte tanden en heeft een prachtige glimlach. Ze is niet de dunste, ze is eerder volslank. Ze is best blij met wie ze is maar er zijn ook dingen die ze wilt veranderen aan haar uiterlijk. Zo heeft een groot litteken op haar been staan en vind ze haar voeten niet mooi. Haar heeft ze een hekel aan haar oren daarom verstopt ze die altijd achter haar oren verstopt of onder een koptelefoon.
    Innerlijk: Dana kan heel spontaan zijn behalve als ze voor het eerst bij iemand thuis is, dan is ze stil en verlegen. Ze houd van zwemmen en is ook heel snel. Vroeger deed ze altijd aan wedstrijd zwemmen maar na het overlijden van haar vader is ze ermee gestopt. De meeste van haar vrienden en familie vinden het jammer. Dana is groot fan van pokémon en vind de naam piplup dan ook geweldig. Dana heeft een hekel aan school en is liever lui dan moe. Ze kan soms heel erg gemeen zijn en soms gebruikt zo ook wel mensen, maar daar heeft ze later heel erg veel spijt van. Toch is Dana een goede vriendin en staat ook altijd voor je klaar. Ze zet ze heel vaak op de tweede plek en weet altijd iemand anders zijn problemen ook haar problemen te maken. Als je aan Dana vraagt haar nadelen te noemen zou ze het volgende zeggen: Ik ben Chaotisch, vergeet achtig, ik ben een flapuit en ik raak alles kwijt.
    Motief van dier: Een pinguin, Dana kan heel snel zwemmen en heeft het nooit koud. Omdat ze snel kan zwemmen en stiekem fan van pokémon is noemen haar vrienden haar Piplup, de pinguin achtige pokémon.
    Extra[?]: Dana heeft geen vader meer.


    ik wist dat er iets te verzinnen was

    Lykos schreef:
    (...)

    ik wist dat er iets te verzinnen was


    Ook alleen maar omdat jij mee gedacht heb.
    Dankjewel


    "Ignite, my love. Ignite."

    Schneider schreef:
    (...)

    Ook alleen maar omdat jij mee gedacht heb.
    Dankjewel

    aub, zoveel heb ik niet gedaan, het meeste heb jezelf gedaan hoor;) niet zo bescheiden.

    Lykos schreef:
    (...)
    aub, zoveel heb ik niet gedaan, het meeste heb jezelf gedaan hoor;) niet zo bescheiden.


    Maar ik zou nooit op het idee van de pinguin gekomen zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."