• De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest (..) jongeren van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Dus als een meisje bijvoorbeeld heel sluw en snel is heeft ze het motief van een vos. Daardoor heeft ze bijvoorbeeld mogelijkheden die vossen ook hebben. Scherpe nagels uit haar vingers laten groeien, Een extra goed reukvermogen en goed in het donker kunnen kijken.
    Vragen zijn altijd welkom.

    Rollen beschikbaar:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers (4):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    [tot maximaal 2 rollen]
    Als je mee wilt doen moet je dit lijstje even invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Uiterlijk: [+ foto]
    Innerlijk:
    Motief van dier:
    Extra[?]:





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:42 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    als iedereen het zo snel heeft zal ik het vanavond maken

    Lykos schreef:
    als iedereen het zo snel heeft zal ik het vanavond maken


    Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk!, ik ben wel benieuwd naar je 'leuke' idee ;DD


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."




    :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk!, ik ben wel benieuwd naar je 'leuke' idee ;DD

    het idee is nog niet genoemd/laten zien in de covers die nu geweest zijn.

    LostPromises schreef:




    :3


    Die eerste is echt geweldig!


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lykos schreef:
    (...)
    het idee is nog niet genoemd/laten zien in de covers die nu geweest zijn.


    Nou, kom op ik ben nieuwschierig :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Die eerste is echt geweldig!

    Thnx
    Ik vond zelf die 2de eigenlijkte schattig maar heb hem er toch maar bij gezet.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    LostPromises schreef:
    (...)
    Thnx
    Ik vond zelf die 2de eigenlijkte schattig maar heb hem er toch maar bij gezet.
    \

    (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    DE RPG IS GEOPEND ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    De personages :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:



    De personages :Y)


    Ik ga hem wel plaatsen ;D alleen er kunnen altijd nog mensen bij komen ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    (...)

    Ik ga hem wel plaatsen ;D alleen er kunnen altijd nog mensen bij komen ^-^


    Ik heb het ook opgeslagen als projectbestand dus kan ik het ten alle tijden aanpassen :Y) -Ik had even een slim momentje-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    (...)

    Ik heb het ook opgeslagen als projectbestand dus kan ik het ten alle tijden aanpassen :Y) -Ik had even een slim momentje-


    super ;D
    Als je op jongere klikt krijg je het plaatje ;D
    Had geen andere mogelijk heid ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hmm ik wil eigenlijk wel joinen als een bad-ass leerkracht... Het enige wat me wat tegenhoudt is dat de meesten zo verrrekt korte posten schrijven...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Hmm ik wil eigenlijk wel joinen als een bad-ass leerkracht... Het enige wat me wat tegenhoudt is dat de meesten zo verrrekt korte posten schrijven...

    dat is inderdaad soms een beetje lastig, maarja je kunt altijd meedoen.