• heey iedereen!

    Het is mss dom dat ik me hier druk om maak,,
    maar ik heb iets opgemerkt: Kijk goed naar de clipjes waarvan ik hieronder de link heb gezet.
    ZE HEBBEN ALLEBEI HETZELFDE BEGIN EN EINDE!! Het ene is 'ready, set, go!' en het andere is 'Lunagirl' van Lunaman. Het begin en einde is bij allebei zo goed als hetzelfde!! En omdat Ready, set, go! al langer bestaat, heeft Lunaman TH nagedaan!:(( (vind ik tog!)

    kijk zelf maar eens (dit is ready, set, go!)
    ==>http://www.youtube.com/watch?v=ZzJDXfsQyL8&mode=related&search=

    en dit is lunagirl
    ==> http://www.youtube.com/watch?v=mfcUjjQJOfA

    Wat vinden jullie hiervan?? Ik vindt dat ze TH hebben gefaked! :@

    Lunaman komt (in Blegië) ook naar de TMF-awards, ik zal hem eens lekkr mn gedacht zeggen!(6)

    xX.(A)

    ik zag zo opeens op tv da begin vn Ready set go,, dus ik d8 da het Ready set go was!! && twas to wel da vn lunagirl dinges zekrs!! :s ik was zoo teleurgesteld:P want ik was zoooo bly dat ready set go was!!! en twas dn no nie ook :s echt wl kut!


    jaa idd! ik heb da ook heel de tijd! (lol) zo vervelend...en aan diegene die zei da lunagirl eerder was,, nietes!! :P Ready, set, go! bestaat al zo veel langer, heb het opgezocht :o

    Het is alleen 't begi& eind maar hoor.. Waarom maakt iedereen zich daar zo druk om?
    't zijn alle2 hartstikke leuke liedjes, klaar! xD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    *Niet dat ik nou tegen TH ben ofzo.. Maar kvind eht wel een beetje overdreevn alsk eerlijk moet zijn =O


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hoe nep en ook precies in het midden van dat scherm en aan het einde ook zo'n flits ze doen het alleen maar na omdat ze net zulk groot succes willen hebben als Tokio Hotel nou dat moet je ze dus niet nadoen!!!:@:@:@:@

    *Niet dat ik nou tegen TH ben ofzo.. Maar kvind eht wel een beetje overdreevn alsk eerlijk moet zijn =O


    majaah, moet toegeven: zijn ze nii creatief genoeg om zelf iet uit te vinden?? :S
    kbedoel, tis wel erg e :O denk zelf data illegaal is!

    Het is alleen 't begi& eind maar hoor.. Waarom maakt iedereen zich daar zo druk om?
    't zijn alle2 hartstikke leuke liedjes, klaar! xD


    wat boeit t? ik ben spr th fan maar wa boweit mij t nouw of een of andre rapper hun na-aapt (wat ik trouwes betwijfel aangezien hij in een totaak andre scene zit..) ik vat t meer op als een compliment, omda TH zo goed is wil iedereen zo goed worde! XD

    naja, das mijn mening hea...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    anyway...of je er nu tegen bent fnii: Ik was op de TMF-Awards in België, en Lunaman had een vals gebit in, (hij was net hetzelfde als in het clipje, helemaal zwart geverfd nzo...) en zn gebit viel uit xD hij rapte het snel op en propte het in zn mond, was kapotlache! :D eigen schuld dikke bult! niemand faked zomaar TH!! (N)

    Stomme stupide luna man , vind jou stom. Echt vet raar dat dat kan. TH is voor aaaaltijd better than 'lunaman'. oowh soory luna girl lunagirl bedoel ik :P(dance). Zie je zelfs ik onthoud 'zón rare naam niet. met soon stomme stupide clip. Alleen het gedeelte van th is ubber cool.

    omg. wat een stelletje klojo's... (sorry voor taalgebruik)
    ik haat mensen die denken dat ze beter zijn.. en dan ook nog eens beter als tokio hotel! =O.. omg
    Wat een Gay... Die luna gevalles dan..

    Meiden en jongens wees positief, ze doen th al na ze worden al zoveel bewonderd XD

    Tssss,
    Zomaar apen ze na. :|


    It's not the same without you.

    egt he th is gewoon beter dan lunagirl (H)
    dat vind ik nou oowk

    helemaal mee eens!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Lijkt echt wel op elkaar maar TH is gwn 10 x beter..Of nee 1000000000000000000000000000x beter xD

    Lunaman is gwn een vette na-aper :P


    BAM!