• [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Eyes schreef:
    *probeert haar mond dicht te duwen* Waar het nog meer over gaat?! Over vriendschap, over nieuwe mensen leren kennen, over dierbaren verliezen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sommige mensen denken dat de Twilight-serie geen serieuze boeken zijn en er geen serieuze dingen gebeuren en dat het alleen maar om liefde draait. Maar dat is helemaal niet waar, Nieuwe Maan is best een heftig boek om te lezen omdat Bella zo erg met haar emotie's worstelt


    Ik vind dat ze zich gewoon aanstelt.
    Haar vriend verlaat haar, vervolgens wordt ze zombie, ontmoet dan een nieuwe jongen en doet halve zelfmoordpogingen om te kunnen hallucineren.

    BUT, dit is niet aanvallend bedoeld of zo hoor, maar even hoe ik dat stukje dus zie 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eyes schreef:
    *probeert haar mond dicht te duwen* Waar het nog meer over gaat?! Over vriendschap, over nieuwe mensen leren kennen, over dierbaren verliezen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Sommige mensen denken dat de Twilight-serie geen serieuze boeken zijn en er geen serieuze dingen gebeuren en dat het alleen maar om liefde draait. Maar dat is helemaal niet waar, Nieuwe Maan is best een heftig boek om te lezen omdat Bella zo erg met haar emotie's worstelt


    Ik heb alle boeken gelezen plus de films gezien die uit zijn tot nu toe, ik vindt dat bella nogal overdreven reageert oke dat ze er paar weken mee zit dat het uit is, maar ze zit paar maanden depressief te wezen en te gillen in dr slaap.
    Het gaat idd niet alleen over hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    (Be)lieve in (you)rself

    Voordat ik HP las dacht ik ook dat het over een jongen ging die licht uit zijn toverstafstokding kon halen. The fuck, volgens mij is dit geen zin. Dus, willen sommige hun vooroordelen voor zich houden?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Ik heb alle boeken gelezen plus de films gezien die uit zijn tot nu toe, ik vindt dat bella nogal overdreven reageert oke dat ze er paar weken mee zit dat het uit is, maar ze zit paar maanden depressief te wezen en te gillen in dr slaap.
    Het gaat idd niet alleen over hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Hallo, ze was onderdeel van het gezin van de Cullens. Ze mist niet alleen Edward maar ook de andere Cullens. Ze vertrekken van de ene op de andere dag en daar moet zij maar mee zien te leven.

    Persoonlijk vind ik dat je niet zoiets als Stephen King moet zeggen want je beledigt gewoon Stephenie Meyer hiermee. Ze heeft hard gewerkt om deze boeken te schrijven en te laten publiceren en dan worden ze zo af gekraakt. Wat mij nog het meest raakt is dat Stephen King zelf ook schrijft en dus zoiets zegt want hij zou het ook niet leuk vinden als zijn boeken worden af gekraakt


    Physics is awesome

    Ergens vind ik het sneu voor Stephenie Meyer, want ze wordt de hele tijd afgekraakt. En ik hoop dat ze geen fan is van Stephen King want dat breekt je hart.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eyes schreef:
    (...)

    Hallo, ze was onderdeel van het gezin van de Cullens. Ze mist niet alleen Edward maar ook de andere Cullens. Ze vertrekken van de ene op de andere dag en daar moet zij maar mee zien te leven.

    Persoonlijk vind ik dat je niet zoiets als Stephen King moet zeggen want je beledigt gewoon Stephenie Meyer hiermee. Ze heeft hard gewerkt om deze boeken te schrijven en te laten publiceren en dan worden ze zo af gekraakt. Wat mij nog het meest raakt is dat Stephen King zelf ook schrijft en dus zoiets zegt want hij zou het ook niet leuk vinden als zijn boeken worden af gekraakt

    Stephenie Meyer doesn't give a shit. Stephen King doesn't give a shit. Ze verdienen zoveel en genoeg mensen vinden hun spullen goed. Het boeit hun geen ene reet of iemand hun dingen niet leuk vindt. Ze zijn volwassenen, ze gaan heus niet huilen omdat iemand er een stomme opmerking over maakt haha :P

    Helemaal waar_O_


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Loveless schreef:
    (...)
    Stephenie Meyer doesn't give a shit. Stephen King doesn't give a shit. Ze verdienen zoveel en genoeg mensen vinden hun spullen goed. Het boeit hun geen ene reet of iemand hun dingen niet leuk vindt. Ze zijn volwassenen, ze gaan heus niet huilen omdat iemand er een stomme opmerking over maakt haha :P


    Maar dan nog, dat je zo'n opmerking maakt is gewoon dom. Je zet jezelf dan gewoon voor schande


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar dan nog, dat je zo'n opmerking maakt is gewoon dom. Je zet jezelf dan gewoon voor schande

    Het is een mening, het is wat hij van het verhaal vindt. Ik van Stephen Kings verhalen ook niet geweldig, maar hij gaat er ook niet van huilen ^^

    LWTomlinson schreef:
    Helemaal waar_O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Loveless schreef:
    (...)
    Het is een mening, het is wat hij van het verhaal vindt. Ik van Stephen Kings verhalen ook niet geweldig, maar hij gaat er ook niet van huilen ^^


    Ik zeg toch ook helemaal niet dat hij gaat huilen? Het is zijn mening maar HP en Twilight kan je niet met elkaar vergelijken


    Physics is awesome

    I like him.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar dan nog, dat je zo'n opmerking maakt is gewoon dom. Je zet jezelf dan gewoon voor schande


    Je mag dus je mening meer geven als je beroemd bent? :')

    Anyway, ik ben het eens met wat er op het plaatje staat, maar heeft Stephen King dit wel gezegd, aangezien ik die "quote" wel eens vaker gezien heb, maar toen stond er niet bij dat Stephen King het gezegd heeft.


    As travars

    I like Twilight & HP, and still I see the point.


    Life is hard and then we die

    LostPromises schreef:
    Ik mag Stephen King wel


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3