• [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Loveless schreef:
    All hail the KING!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog een reden om King nog beter te vinden dan ik hem al vond.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ook al ben ik een non-Twilight fan, ik vind toch dat twilicht wel wat meer inhoudt dan wat Stephen King zegt (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Fayan schreef:
    _O_


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    En we zeggen: Amen

    Sowieso leert TW je ook dat het goed is om tiener moeder te zijn en te stoppen met school voor een huwelijk o.O


    =

    Emrys schreef:
    Ik mag Stephen King wel


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    ...


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ieder heeft zijn mening hea :D
    Ik vind ze allebei leuk, maar wat die gast hier boven zegt klopt voor hem dan. Hij vind dat het zo is, want waarschijnlijk is hij een hp fan. Ik vind dat Twilight veel meer inhoud maar dat is een mening. Dus je kunt wel op ieder comentaar gaan reageren, maar ze veranderen toch niet van mening :D
    so deal with it (A)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mij boeit het eigenlijk niet echt wat iedereen vind. ZOlang je het netjes houd. IK ben een twilight fan en vind hp maar niets maarja ieder heeft zijn smaak. Ik hou van twilight omdat het is zoals iemand anders vampieren en weerwolven ziet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben helemaal een Potterhead. Ik vind dat Harry Potter gewoon veel meer in zich heeft dan liefde en romantiek. Harry Potter heeft eigenlijk gewoon alles. Het is spannend, het is leuk, het is gebaseerd op dingen uit het latijn, dus je leert er ook wel wat van, het is grappig er er zit humor in. Twilight bestaat alleen maar uit liefde en romantiek. Maar dit is mijn mening.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eyes zei op 27 okt 2011 - 22:59:

    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Gelijk heb je!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Maar in grote lijnen gaat het daar toch ook over? De andere dingen zijn gewoon bijkomstigheden.. Als je de boeken leuk vind en misschien al wel 100x gelezen hebt, zie je dat, anders niet (altijd).
    Hetzelfde geldt voor Harry Potter.. Dat gaat in grote lijnen over een verwaand ventje die denkt dattie beter is dan iedereen om hem heen omdat hij nou eenmaal de uitverkorene is. En een fan ziet er meer in en ook heel belangrijk: ZOEKT er ook meer achter dan alleen dat.

    Schijnbaar vind mr. King HP gewoon leuker. Vind het hoe dan ook een leuke opmerking :D


    Verwaand?


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    MissEverdeen schreef:
    Mij boeit het eigenlijk niet echt wat iedereen vind. ZOlang je het netjes houd. IK ben een twilight fan en vind hp maar niets maarja ieder heeft zijn smaak. Ik hou van twilight omdat het is zoals iemand anders vampieren en weerwolven ziet.


    You can't stop the waves, but you can learn to surf

    Ik vind ze allebei gaaf, maar bella mag ik niet...ik vind wel dat hij een beetje gelijk heeft...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hou nou verdomme eens op met dat kuttige gebump! Kijk dan eens uit je doppen en check de datum voordat je zo'n topic weer omhoog bumpt! Sterf, bumpers!


    "Well, well. Look who we've got here!"