• [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Twilight in a nutshell:
    - pedophiles
    - stalkers
    - Mary Sue
    - teen mom
    - bestiality

    Great job Smeyer x'D

    -Jullie hoeven me hier echt niet op aan te vallen, het is gewoon mijn mening en lichtelijk overdreven (op het Mary Sue en teen mom stukje na). Ik heb de Twilight boeken ook gelezen en was eerst fan, but then came to realise I found them sucky-

    En grotendeels heeft Stephen King wel gelijk. Anyway, ik zou ook zoiets zeggen, als mensen mij gingen vertellen dat Smeyer beter schrijf van Stephen King en haar met hem gaan vergelijken. Dat is ook gewoon niet mogelijk, alleen al als we gaan kijken naar genre en doelgroepen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 8:00 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Twilight in a nutshell:
    - pedophiles
    - stalkers
    - Mary Sue
    - teen mom
    - bestiality

    Great job Smeyer x'D

    -Jullie hoeven me hier echt niet op aan te vallen, het is gewoon mijn mening en lichtelijk overdreven (op het Mary Sue en teen mom stukje na). Ik heb de Twilight boeken ook gelezen en was eerst fan, but then came to realise I found them sucky-

    En grotendeels heeft Stephen King wel gelijk. Anyway, ik zou ook zoiets zeggen, als mensen mij gingen vertellen dat Smeyer beter schrijf van Stephen King en haar met hem gaan vergelijken. Dat is ook gewoon niet mogelijk, alleen al als we gaan kijken naar genre en doelgroepen.



    And I'm sitting here like:



    Amen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben een tijdje (lees: 5 maanden) Twilight-obsessed geweest, maar toen zag ik de HPfilms (eerst omdat Pattinson erin meedeed haha) en vond ik Twilight niet meer leuk.
    Ten eerste, HP heeft een veel rijkere fantasie en er zitten mooie verhalen in. Ten tweede, glinsterende vampiers? Haha dat stukje faalt x)
    Maar ik vind Bella een aansteller. Ze is alleen maar verdrietig, boos of kwaad, en heel soms vrolijk en blij. En ook daarom vind ik de Twilightfilms nu echt verschrikkelijk. Als ze Bella wat leuker hadden gemaakt, keek ik het zeker weten nog steeds ^.^

    -einde van vage speech-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I love that man. :3


    Take me to wonderland

    Ja ik vind HP beter dan Twilight, maar damn mensen, dit is een gwn een grappig plaatje?

    Chill :)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Fayan schreef:
    _O_


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Haha funny hoe snel jullie in jullie gat gebeten zijn door een stom plaatje. Ik heb alle boeken gelezen van Twilight en zit nu in boek 4 van HP en ik vind ze beiden goed. Het is ook heel anders geschreven, dus ze zijn moeilijk vergelijkbaar. HP is wel veel leuker door de grote portie aan fantasie en de soms humoristische dialogen en dergelijke, maar in Twilight is alles wel veel mooier in detail beschreven en dat heeft ook zijn charme. De films van Twilight sucken wel.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 12:05 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gaap.

    Agape schreef:
    Gaap.
    Haah.x ')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hij heeft wel gelijk, ik geef toe ik heb niet alles van Twilight gezien omdat ik dat gewoon niet kon. Het is zoo overdreven, hoe Bella reageert als Edward weg gaat. OMG dat is gewoon niet normaal. En de boeken/films hebben, na mijn idee, geen diepgang. Het zijn meer tiener meiden boekjes. HP heeft meer diepgang en meer verhaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zalig! :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Orphin schreef:
    I love that man. :3


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Bella is te overdreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    twilight <3333


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    Ik ben dol op Twilight, maar ook op Harry Potter. En als ik moet kiezen, zou ik zelfmoord plegen, het is gewoon onmogelijk.
    ---