• [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Eyes schreef:
    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    comfort in c h a o s

    Ik heb ook een Twilight-moment gehad (Please, don't remind me of it -.-)
    En eigenlijk heeft hij groot gelijk.
    Als er een verhaal is dat gaat over vriendschap en dierbaren verliezen,
    is het HP wel.
    Harry heeft vrienden die mee vechten,
    Bella staat er constant alleen voor, omdat ze mensen die haar een kans willen geven, weguwt, omdat ze ofwel Jacob ofwel Edward-obsessed is.
    En over dierbaren verliezen, alsjeblief. Daar begin ik nog niet eens over (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eyes schreef:
    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Maar in grote lijnen gaat het daar toch ook over? De andere dingen zijn gewoon bijkomstigheden.. Als je de boeken leuk vind en misschien al wel 100x gelezen hebt, zie je dat, anders niet (altijd).
    Hetzelfde geldt voor Harry Potter.. Dat gaat in grote lijnen over een verwaand ventje die denkt dattie beter is dan iedereen om hem heen omdat hij nou eenmaal de uitverkorene is. En een fan ziet er meer in en ook heel belangrijk: ZOEKT er ook meer achter dan alleen dat.

    Schijnbaar vind mr. King HP gewoon leuker. Vind het hoe dan ook een leuke opmerking :D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:03 ]

    Eyes schreef:
    Sorry? Volgens mij, moet hij nog maar eens de twilight boeken gaan lezen want hij zegt iets wat gewoon niet waar is. En ja, ik ben een twilight fan maar dat is gewoon bullshit want Twilight gaat over meer dan hoe belangrijk het is om een vriendje te hebben.


    Ex astris, sciencia

    Ik zeg dit vaker. Twilight en Harry Potter kun je niet vergelijken het zijn 2 heel verschilde verhalen T-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Applejack schreef:
    Twilight in a nutshell:
    - pedophiles
    - stalkers
    - Mary Sue
    - teen mom
    - bestiality

    Great job Smeyer x'D

    -Jullie hoeven me hier echt niet op aan te vallen, het is gewoon mijn mening en lichtelijk overdreven (op het Mary Sue en teen mom stukje na). Ik heb de Twilight boeken ook gelezen en was eerst fan, but then came to realise I found them sucky-

    En grotendeels heeft Stephen King wel gelijk. Anyway, ik zou ook zoiets zeggen, als mensen mij gingen vertellen dat Smeyer beter schrijf van Stephen King en haar met hem gaan vergelijken. Dat is ook gewoon niet mogelijk, alleen al als we gaan kijken naar genre en doelgroepen.

    Vraagje, wat is Mary Sue? Ik kom er niet helemaal uit op wikipedia.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb Twilight gelezen, heb zelfs gehuild bij new moon. Ik geef toe, Stephanie Meyer kan goed schrijven, maar twilight zal nooit, maar dan ook nooit Harry Potter evenaren. Simpelweg omdat dat onmogelijk is. Harry Potter is een legende, twilight niet. Dit komt omdat Twilight niet de enigste in zijn soort is. In Harry Potter is een compleet nieuwe wereld geschept.
    Bij dat, de Twilight films vind ik prut, maar de boeken zijn goed.


    Alleen maar tranen van geluk

    StJimmy schreef:
    (...)
    Vraagje, wat is Mary Sue? Ik kom er niet helemaal uit op wikipedia.


    Mary sue - een karakter met weinig negative karakter trekken die als 'perfect' word neergezet. Ongeveer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    bella is te overdreven, zeker als ze dan nog eens gespeeld wordt door Kirsten Stewart die ook al niet kan lachen. Tja.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rizardo schreef:
    (...)

    Mary sue - een karakter met weinig negative karakter trekken die als 'perfect' word neergezet. Ongeveer.

    Ah dank je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    _O_
    Amen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb Twilight en Hp gelezen. Ik moet toegeven dat Twilight goedgeschreven is maar Meyer heeft gewoon haar meisjesfantasie geschreven: Een vriendje dat er altijd voor je is en zo onmogelijk sterk is dat hij je altijd kan beschermen, een baby krijgen van hem, een baby die nooit huilt en al kan praten na 2 dagen enz. En dan ook nog eens lang en gelukkig leven. Persoonlijk vind ik alleen daarom Hp al beter, het einde is tenminste reëel. En Hp is een hele nieuwe wereld, Twilight niet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn respect voor hem gaat nu heel wat hoger dan voordien (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat Twilight gewoon bedoeld is voor romantische zielen? Stephen heeft gelijk. Ik bedoel.. glinsterende vampiers?! & de Twilight films stellen vaak teleur, ik vind de boeken zoveel beter. Val me niet gelijk aan, het is mijn mening. :3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:57 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik had nooit verwacht dat ik dit van een amerikaan zou gaan zeggen maar: Hij is goed, en weet tenminste waar hij het over heeft!

    Ik heb de twillight series proberen ,met nadruk op proberen, te lezen maar ik kwam er gewoon echt niet doorheen! Ik heb respect voor sommige twillight fans hoor, zolang ze mijn favo serie allertijden maar niet beledigen! Na wat ik ervan gelezen heb ging het alleen maar over liefde..en leek het net een vervolg van : Hoe overleef ik... Terwijl In haary Potter allerlei soorten interessante thema's door elkaar heen lopen..dat is toch veel boeiender dan een onbekend iemand die nadenkt welke jongen ze moet gaan kiezen? :O

    Njaa..Potterhead voor life! (l)