• Emilie Autumn komt weer naar Nederland!! *O* Ein-de-lijk!

    Helaas (again) maar voor een datum, maar misschien dat ze in het najaar nog wel komt.

    Waar, wat wanneer? De 'Fight like a girl europe tour 2012' in Tivoli de Helling op 23 Maart.



    Heel veel van jullie boeit dit waarschijnlijk geen ene drol, maar ik ben nu even hééél héééél hééééél gelukkig! (H) En heel veel van jullie kennen haar waarschijnlijk niet eens bedacht ik me net, omdat dit voor lange tijd zegmaar niet echt geschikt was onder het jongere publiek om naar te gaan kijken of luisteren (nerd).


    Voor diegenen die niet weten wie ze is :3:




    Emilie Autumn Liddell is een zangeres, componiste, (electrisch)violiste, klavecimbelspeelster, entertainer. (krul) En voor de Saw (III) liefhebbers onder ons, daar heeft ze een soundtrack voor gemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 20:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik moet erheen, de show in de Effenaar was ook echt gewéldig <3 *Staart naar koekje dat ze van Maggot heeft gekregen* *O*


    Alis volat propriis.

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *kent haar niet* Wie is dat? O:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Galleon schreef:
    Ik moet erheen, de show in de Effenaar was ook echt gewéldig <3 *Staart naar koekje dat ze van Maggot heeft gekregen* *O*
    *huilt heel zachtjes* Ik vind het nog steeds heel vies dat ik die Gin of wat het ook wat ook gewoon echt in mijn mond gespuugd kreeg D: ...


    Wie du mir, so ich dir.

    Beckett schreef:
    Ik ken haar niet.


    comfort in c h a o s

    Jonsu schreef:
    (...)
    *huilt heel zachtjes* Ik vind het nog steeds heel vies dat ik die Gin of wat het ook wat ook gewoon echt in mijn mond gespuugd kreeg D: ...

    Als het van iemand van hun is is het toch niet vies? :9~ Echt erg toen ik mijn vest aan dat kraampje ging kopen, er stond een hele rij achter me en ik had de hele tijd de verkeerde maat x'D Uiteindelijk zat ik zo erg te stressen dat ik de rij ophield dat ik een maat te klein heb gekocht. Fail :{D


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Als het van iemand van hun is is het toch niet vies? :9~ Echt erg toen ik mijn vest aan dat kraampje ging kopen, er stond een hele rij achter me en ik had de hele tijd de verkeerde maat x'D Uiteindelijk zat ik zo erg te stressen dat ik de rij ophield dat ik een maat te klein heb gekocht. Fail :{D
    Jawel :/ Iehh.. Zolang het in iemand anders mond is geweest is en blijft het disgusting!! Behalve als we het over Mevrouw Stoupakis/Zappa-Barbella hebben natuurlijk (ner)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ehmm.. Wie is dat? ;$


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Jawel :/ Iehh.. Zolang het in iemand anders mond is geweest is en blijft het disgusting!! Behalve als we het over Mevrouw Stoupakis/Zappa-Barbella hebben natuurlijk (ner)

    Nou, ik had graag in je schoenen gestaan hoor :Y) Alles wat ze hebben aangeraakt is heilig, toen ze ballonnen gingen gooien ving ik er een en overwoog ik serieus om hem te houden :'D Maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Maar mijn handschoenen van toen heb ik nooit meer gehad, want daar zitten de glitters van Emilie's benen op :9~


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Nou, ik had graag in je schoenen gestaan hoor :Y) Alles wat ze hebben aangeraakt is heilig, toen ze ballonnen gingen gooien ving ik er een en overwoog ik serieus om hem te houden :'D Maar dat heb ik toch maar niet gedaan. Maar mijn handschoenen van toen heb ik nooit meer gehad, want daar zitten de glitters van Emilie's benen op :9~
    Oo ik vind dat vet grappig hoe iedereen hem dan steeds flipt in hun aanwezigheid. Ik weet nog dat ik bijna vermoord werd toen Ems mij en een vriendin van me kwam begroeten en bedanken voor een cadeautje ;3.


    Wie du mir, so ich dir.

    weheartit schreef:
    Ehmm.. Wie is dat? ;$
    Ik heb de beginpost even aangepast :Y)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Oo ik vind dat vet grappig hoe iedereen hem dan steeds flipt in hun aanwezigheid. Ik weet nog dat ik bijna vermoord werd toen Ems mij en een vriendin van me kwam begroeten en bedanken voor een cadeautje ;3.

    Haha nah ik ben niet zó erg dat ik ga gillen enzo als er een artiest waar ik fan van ben in de buurt komt, maar ik vind het gewoon vet leuk als ik dingetjes van concerten heb, en elke keer als je het ziet, dan, tja ik weet niet hoe je dat moet omschrijven. Heel fijn gevoel in ieder geval *O*


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha nah ik ben niet zó erg dat ik ga gillen enzo als er een artiest waar ik fan van ben in de buurt komt, maar ik vind het gewoon vet leuk als ik dingetjes van concerten heb, en elke keer als je het ziet, dan, tja ik weet niet hoe je dat moet omschrijven. Heel fijn gevoel in ieder geval *O*
    Oo nu heb ik helemala buikpijn. Ik wil ze aanraken en zien en ruiken.. en dit klinkt heel gestoord voor een buitenstaander. Maar ik heb ze al zoo lang moeten missen *sobs*

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 okt 2011 - 21:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...) Oo nu heb ik helemala buikpijn. Ik wil ze aanraken en zien en ruiken.. en dit klinkt heel gestoord voor een buitenstaander. Maar ik heb ze al zoo lang moeten missen *sobs*

    Ik snap wat u bedoeld :Y) Ik ga graag en best vaak naar concerten, maar na EA had ik helemaal een geweldig gevoel :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 21:04 ]


    Alis volat propriis.