• Ja kijk. Dit klinkt misschien heel erg stom, maar ik ben mijn peter zijn commentaren kotsbeu. Altijd als ik een ietwat negatievere status op mijn facebook post, heeft hij er àltijd kut commentaren op. Ik ben het zo beu hé, hij zoekt precies altijd iets om slechte commentaren op te geven tegen mij. Net ook, ik had deze status gepost (een quote van iemand);
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts while the stupid ones are full of confidence
    Reageert hij erop; "Je het is pas stupid om te denken dat je zelf intelligent bent. denk daar maar eens over na"
    Dat is één voorbeeld, maar zo gaat het dus de hele tijd. Echt ik ben het zo zo zo zo ZO beu hé ><


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Wat een zielig persoon zeg. Heeft ie geen leven of zo?


    Happy Birthday my Potter!

    Verwijder hem uit je vriendenlijst..

    Het is klote zeg


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    He ja, heb ik net gezien.
    Wil je dat ik er boos op reageer? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Glucio schreef:
    Wat een zielig persoon zeg. Heeft ie geen leven of zo?

    Ja, dat denk ik dus ook. Ik zei toch helemaal niet dat ik mezelf ongelofelijk intelligent vond, ik vond die quote gewoon leuk ><
    & ook nog zoiets; we gaan altijd met hem en zijn familie op reis (hij, zijn vrouw en hun dochtertje) en dit jaar had mijn zusje ruzie met hun dochtertje, komt ie dat te weten en werd hij ongelofelijk pissed want zijn kind doet toch nooit iets fout? Echt urgh, hij is mijn tweede peter en ik krijg echt een hekel aan hem ><

    Patronum schreef:
    He ja, heb ik net gezien.
    Wil je dat ik er boos op reageer? :3

    Heb ik jou op FB dan ;o? dat wist ik niet
    & nee, laat maar. Het is zo'n eigenwijze zak, als ik nu boos reageer krijgen mijn ouders en hij ruzie dus nee, laat maar.

    @MissLeto
    dat kan ik echt niet gaan doen :/ hij is mijn peter...

    Ik zou hem gewoon als vriend verwijderen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat is een Peter?


    Not all those who wander are lost.

    Moffeltje schreef:
    Ik zou hem gewoon als vriend verwijderen.

    Dat kan ik echt niet doen, hij is mijn peter

    Ameera schreef:
    (...)
    Ja, dat denk ik dus ook. Ik zei toch helemaal niet dat ik mezelf ongelofelijk intelligent vond, ik vond die quote gewoon leuk ><
    & ook nog zoiets; we gaan altijd met hem en zijn familie op reis (hij, zijn vrouw en hun dochtertje) en dit jaar had mijn zusje ruzie met hun dochtertje, komt ie dat te weten en werd hij ongelofelijk pissed want zijn kind doet toch nooit iets fout? Echt urgh, hij is mijn tweede peter en ik krijg echt een hekel aan hem ><


    Okee, hij is nog volwassen ook? Hij gedraagt zich echt als een irritante rot kleuter :|
    Laat hem dit zien, kijken hoe hij dan reageert. :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Moffeltje schreef:
    Ik zou hem gewoon als vriend verwijderen.

    OHMYSTYLES schreef:
    Wat is een Peter?

    Ken je dat niet dan? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dat moet uitleggen...

    Ameera schreef:
    (...)
    Dat kan ik echt niet doen, hij is mijn peter

    Ja, ik las het net. ;x
    Maar als hij zo'n commentaren geeft...
    Je kan 2 dingen doen dan.
    1. Hem erover aanspreken.
    En als hij dan niet stopt hebt je nog plan B: Je kan instellen als je een status post dat bepaalde personen die status niet zien. Dan kan jij dus maken dat als je een status post, dat je ervoor zorgt dat je nonkel die nooit zal zien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ameera schreef:
    (...)
    Heb ik jou op FB dan ;o? dat wist ik niet
    & nee, laat maar. Het is zo'n eigenwijze zak, als ik nu boos reageer krijgen mijn ouders en hij ruzie dus nee, laat maar.

    @MissLeto
    dat kan ik echt niet gaan doen :/ hij is mijn peter...


    Mjah, ik heb je status leuk gevonden :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Mjah, ik heb je status leuk gevonden :')

    Oh wacht, jij bent Evelien Van Aken dan? ;p

    Ameera schreef:
    (...)
    Oh wacht, jij bent Evelien Van Aken dan? ;p


    Jupss ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.