• Ja kijk. Dit klinkt misschien heel erg stom, maar ik ben mijn peter zijn commentaren kotsbeu. Altijd als ik een ietwat negatievere status op mijn facebook post, heeft hij er àltijd kut commentaren op. Ik ben het zo beu hé, hij zoekt precies altijd iets om slechte commentaren op te geven tegen mij. Net ook, ik had deze status gepost (een quote van iemand);
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts while the stupid ones are full of confidence
    Reageert hij erop; "Je het is pas stupid om te denken dat je zelf intelligent bent. denk daar maar eens over na"
    Dat is één voorbeeld, maar zo gaat het dus de hele tijd. Echt ik ben het zo zo zo zo ZO beu hé ><


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ameera schreef:
    (...)
    Eh nee dat is een voogd, dooppeter is er een ander woord voor.


    Ow, peetvader?


    Happy Birthday my Potter!

    Kraak hem ook af zou ik zeggen. :Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    En plots voegt iedereen me toe als vriend :Y)
    Ik heb btw zijn comments verwijderd hoor.

    Ik heb je ook even toegevoegd, als je het vervelend vind deny me maar gewoon hoor (':

    Maar djiesus, ik zou echt helemaal gek worden. Ik zou hem toch gewoon verwijderen, ja het is misschien wel je peter maar hij heeft geen enkel recht om je zo zwart te maken. En sowieso, ook al verwijder je hem, hij moet het maar niet zo persoonlijk nemen (of wel natuurlijk xd) want hij heeft het er zelf naar gemaakt. Succes. c:


    your eyes are like stars in the night.

    C18 schreef:
    Vaag, had 't toch echt verstuurd ;o
    Naja, merk 't wel. Ga nu richting de bieb, voor ik m'n proefwerkweek verneuk O__o

    Ik heb je geaccepteerd

    @diegene met de "peetvader" dinges; je het is dus een peetvader.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 13:45 ]

    Je moet het aardig zeggen.
    "Zou je aub niet meer zo willen reageren om mijn statussen."

    En dan nog. Ik voeg mijn moeder van z'n leven niet toe op facebook, hyves of wat dan ook.
    Dus het kan ook met je peter. Maar je moet het zelf weten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Je moet het aardig zeggen.
    "Zou je aub niet meer zo willen reageren om mijn statussen."

    En dan nog. Ik voeg mijn moeder van z'n leven niet toe op facebook, hyves of wat dan ook.
    Dus het kan ook met je peter. Maar je moet het zelf weten.

    Naja ik heb hem al langer op facebook, want hij & zijn vrouw zijn soort van besties van mijn ouders & van toen heb ik 'm dus op fb
    hij "vervangt" (eigenlijk niet, niemand kan mijn echte peter vervangen) eigenlijk mijn echte peter want die is dus dood

    Camillia schreef:
    Kraak hem ook af zou ik zeggen. :Y)

    Wil ik wel, maar mag ik niet van mijn ouders want ze willen geen ruzie met hem --'

    Ontvrienden of instellen dat hij het niet kan zien. Zoiets hoef je niet te pikken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Muh, kan die post niet vinden, heb d'r zelf maar wat neergezet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ameera schreef:
    (...)
    Wil ik wel, maar mag ik niet van mijn ouders want ze willen geen ruzie met hem --'

    You hear that little voice that says: do it, do it, do it.
    Wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten. Ik zou schijt hebben.


    No growth of the heart is ever a waste