• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Niemand doet meer mee?]

    [Sorry ik ben ziek geweest dus was een paar dagen niet online]
    Kate
    Ik hang weer eens onderste boven aan mijn favo tak van mijn favo boom.
    Ik wacht op Séryl we hadden hier afgesproken om samen te gaan ontbijten maar ze is nergens te bekennen.
    Ik zucht en maak een salto naar beneden.
    Dan vlieg ik weer omhoog zodat ik op de tak kan gaan liggen.
    De zon schijnt op mijn gezicht en ik geniet er van, wachtend op Séryl, wachtend op misschien Liam die hier ergens rondvliegt wachtend op mijn vrienden.

    [Geeft niet hoor.]
    Liam
    Ik vlieg wat doelloos rond. Ik weet niet precies wat er allemaal te doen is hier dus ga ik daar maar naar opzoek. Tot mijn verbazing zie ik Kate. Zou ik naar haar toe gaan? Ik weet niet wat ze van me verwacht na wat er gebeurd is.

    Filia Dion:
    Ik vlieg langzaam naar de tuin, en kijk om het hoekje of ik morwen of mijn moeder daar kan zien. Ik glimlach, want daar zijn ze. Ik loop er langzaam heen, want ik wil de sfeer tussen hun twee niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 16:25 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Séryl
    Ze sloeg één van haar slanke, fragiele benen over de ander. Opnieuw rustte ze op haar vertrouwde tak in het Nimfenbos. Haar smaragdgroene ogen gleden over de Nimfenjongens. Allemaal zo 'gewoontjes' in haar ogen. Terwijl ze de mooiste schepsels waren. Een verlangende zucht streelde haar lippen. Was het Ylian? De vampier waar ze zo naar snakte?


    Feel the fire, but do not succumb to it.