• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Can i have a update? :'3]


    • Come as you are.

    Séryl
    ‘‘Ik hoef hem niet. Iedereen die mij niet leuk vind is mij niet waard. Hij is te braaf. Ik wil een bad boy.’’ Haar mondhoeken krulden op in een grimas. Een jongen die haar beschermde tegen de boze wereld, en zelf ook niet al te braaf was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Jaheur. Euhm, Kate en Séryl waren verliefd op Liam. Séryl inmiddels niet meer. En ze zijn op een Nimfen/Elfen/Wezens feest :'D. Prop jezelf ergens tussen zou ik zeggen. Even kijken wat voor personage je hebt ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Thanks a lot :'3]

    Ylian
    Ik slenterde wat over de bospaden tussen de Nimfenbronnen. Nimfen waren fijn gezelschap. Of, toch alleen de vrouwelijke versie. Niet om verliefd op te worden maar gewoon een relaxed avondje met mooie dames kon nooit kwaad. Ik trok een grijns, en bekeek toen een feest. Daar waren alle Nimfen en Elfjes dus. Ze leken allemaal bezet, op een stel prachtige dames bij de podium na.


    • Come as you are.

    [Ooh my delicious god! Ylian is jummie :9~]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben vanuit Maddison naar Camilla gegaan. Ik wilde eens iets anders dan een Twilight-vampier XD, dus ik ging naar een gewone vampier :P]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Wilt niemand sexy mintje gedag zeggen :C]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [XD. Arme Noa XD. Ik kom wel met mijn elf Lititia rondvliegen XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik kan alleen nu niet schrijen, ben op ipod etc.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Lititia
    Toen ik al die muziek nog hoorde, vloog ik uit mijn boomhut en ik vloog daarna naar het feest, waar een fee zich naar het podium wrong. Ik vloog ernaartoe.
    'Waarom gebruik je je vleugels niet?' lachte ik vragend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik wacht wel tot morgen joh xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    (Alyssa is weg en ik ben er nog even op mn bb :'D Ik ga morgen wel verder :d)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Liam is back (A)]

    Ik vloog op goed geluk rond opzoek naar de boomhut waar ik mocht overnachten. Omdat het donker was geworden kon ik de omgeving niet herkennen en werd mijn weg terug vinden nog moeilijker dan ik had gedacht. Ik kon me niet bepaald goed concentreren. Mijn gedachten bleven bij Kate met haar grote onschuldige ogen en prachtige lach. Ik zag haar steeds maar voor me met die treurige blik in haar ogen. En toen ze me vertelde dat ik 'perfect' was. Wat had ze daarmee bedoelt?

    Liam

    - Mint
    'Waarom gebruik je je vleugels niet?' vroeg een elf half lachend. 'Dat is nogal lastig als het zo druk is.' Ik kijk om me heen naar de lachende elfen en feeën. Rechts van me staan twee elfen in gesprek met een jongen waarvan ik niet kan zien welk soort hij is. Ik werp één van de meiden een glimlach toe en richt mijn blik dan weer op de elf die inmiddels voor me staat. Ik grijns, 'Ik heet trouwens Mint' zeg ik met een vrolijke glimlach. Ik kijk naar mijn boomhut en zie dat Lazza nog steeds naar buiten kijkt. Ik zwaai uitbundig en als ze me opmerkt grijnst ze en zwaait terug.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Goeiemorgen :)]
    Kate
    Ik dacht de hele tijd aan Liam, zelfs toen ik aan mijn favoriete boom aan mijn favoriete tak op mijn kop hing, ik vond het relaxend om zo te hangen maar vandaag was het dat niet.
    Ik besloot om naar Liam opzoek te gaan, want ik kreeg hem maar niet uit mijn hoofd.
    Ik klapte mijn zwart-witte vleugels uit en vloog op.
    Toen ik een stukje had gevlogen zag ik hem.
    En ik vloog naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:20 ]