• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ~ Lazza
    Ik als één van de enige keek vanuit mijn boomhut naar de dansende menigte die steeds groter werd. Ik zucht en ruik de geur van gespikkelde elfen muffins. Ik lik mijn lippen en kijk om me heen. Waar zo die geur vandaan komen?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:30 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zag hoe Kate naar me toe kwam. Ze leek niet erg vrolijk. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin. Zelfs nu was ze nog steeds betoverend. -Liam-

    Séryl
    ‘‘En nu wil ik een liedje laten horen dat ik net heb geschreven. Het is niet erg vrolijk, meer een broken hearted song.’’ Mensen staakten hun gedans, en zij vleide zich over de rand van het podium. Haar kobaltblauwe ogen gleden naar de lucht terwijl ze enige begeleiding van piano en harp kreeg.
    ‘‘A drop in the ocean,
    A change in the weather,
    I was praying that you and me might end up together.
    It's like wishing for rain as I stand in the desert,
    But I'm holding you closer than most,
    'Cause you are my heaven.
    ..
    Tranen blonken in haar zeeblauwe ogen terwijl ze haar blik over de huilende mensen liet glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    Ik drong door de elfen en nimfen heen, normaal zou ik sierlijk zijn gaan vliegen maar daar had ik geen zin in.
    Ik keek naar Liam, hij hield zijn hoofd schuin, hij bekeek me.
    Onder Séryl's mooie gezang zei ik: 'Hey.' Tegen Liam.
    Mijn vleugels hingen nog steeds, ik ging naast hem staan, dicht genoeg om zijn warmte te voelen, samen keken we naar het podium, totdat Liam zijn gezicht draaide...

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:44 ]

    "Wat is er? Je lijkt opeens zo triest?" Zei ik terwijl ik naar haar keek. Het podium intereseerde me nu niets ik wilde weten wat er met haar was.
    -Liam-

    Séryl
    Ze keek op, over haar wang rolde een perfecte traan. Er werd geklapt, en ze glimlachte. ‘‘Bedankt. Iemand een liedje met gevoel?’’ Ze keek rond en dacht toen aan Jar of hearts.
    ‘‘I know, I can't take one more step towards you
    'Cause all that's waiting is regret
    Don't you know I'm not your ghost anymore
    You lost the love I loved the most

    I learned to live, half a life
    And now you want me one more time

    And who do you think you are?
    Runnin' 'round leaving scars
    Collecting your jar of hearts
    And tearing love apart
    You're gonna catch a cold
    From the ice inside your soul
    So don't come back for me
    Who do you think you are?
    ..

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:47 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    'Niets het is gewoon, je bent zo..' voor het eerst in mijn leven kwam in niet uit mijn woorden.
    'Zo, zo perfect, en zo verliefd op Séryl,' ik sloeg mijn ogen neer nadat ik dat had gezegd wachtend op zijn reactie.

    Ik fronsde opnieuw. "Ik ben perfect?" Herhaalde ik haar. "En ik ben verliefd op Séryl?" Zei ik. "Ik ben niet verliefd op Séryl, ik ken haar amper." Ik lachte. "Hoe kun je dat nou denken?" Ik trok haar naar me toe en omhelsde haar. -Liam-

    Séryl
    Ze hoorde haar naam en stopte met zingen. Ze hoorde altijd alles als het over haar ging en nu zag ze Kate en Liam. ‘‘Séryl?’’ Odyn schudde aan haar arm toen ze niet reageerde. Ze fronste haar perfecte wenkbrauwen. Wat werd er over haar gezegd? Hoe durfde iemand door haar heen te praten terwijl zij zichzelf uitstortte. Wisten ze niet dat het een belediging recht in haar gezicht was? Tranen vulden haar ogen. Perfecte tranen gleden over haar wangen. Ze liet de microfoon uit haar handen kletteren en vloog als een vlinder weg. Tussen de bomen richting het Nimfenbos. Ondertussen voelde ze de tranen langs haar wangen strijken. Hoe kon dit haar zo'n pijn doen? Ze wist het niet. Maar die woorden.. Ze was gekwetst, en dat was gevaarlijk bij Nimfen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:57 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Mint
    In de keuken van mij boomhut sta ik gespikkelde elfen muffins te bakken. Ik wacht tot de muffins goud/bruin zijn en haal ze dan van het vuur. Ik snuif de heerlijke geur op en ren dan naar onze woonkamer. Ik zucht omdat ik het recept niet kan vinden en ren naar de zolder van onze boomhut. 'Lazza? Heb jij het recept van de gespikkelde muffins gezien? Het lag net namelijk nog op de tafel...' Lazza draait zich om en werpt me een glimlach toe.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:00 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik zie dus net dat je in de ik-vorm moet spelen, maar ik bent dus de derde persoon hij/zij gewend (: Is dat erg? ;3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    Ik stotterde voor het eerst in mijn nimfen leven, maar ik stotterde met elegantie en melodie. 'Mm...Maar op w..wie ben je d..a..n verliefd, w..want je keek zo naar Séryl,' Ik wees naar het podium maar zag dat die verlaten was en de jongens nimfen band weer door was gegaan met een ander liedje zonder Séryl. Ik voelde Liams spieren, zijn huid, hoe hij mij tegen zich aan hield. Alles, ik was voor het eerst echt verliefd.

    Ik lachte terwijl ik haar hoorde stotteren. "Ik ben op niemand verliefd ik ken amper iemand." Ik bracht het voorzichtig om haar niet te beledigen of iets in die richting. "Ik keek naar Séryl omdat ze zong en ik luisterde." Voeg ik er aan toe. -Liam-

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:07 ]

    ~ Lazza
    Als mijn tweelingbroer mijn kamer binnenstapt wend ik mijn blik niet van het raam af. 'Lazza? Heb jij het recept van de gespikkelde muffins gezien? Het lag net namelijk nog op de tafel...' Vraagt hij me, dan pas kijk ik om en glimlach. Ik haal mijn schouders op en zeg vriendelijk, 'Mint, ik ben de hele dag nog niet beneden geweest, als je het net nog gezien had zal ik hem niet hebben.' Ik haal mijn schouders op. Mint knikt en vliegt de trap alweer af. Ik bijt op mijn lip en richt mijn blik weer op het feest dat buiten bezig is.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Kate
    'O,' was het enige wat ik kon uitbrengen, stomme nimf dat ik daar was, ik dacht dat hij me leuk zou vinden.
    'Wil je dansen?' vroeg ik.
    Liam knikte en we dansten, ik zwierde sierlijk in zijn armen, die niet verliefd waren op mij, ook al had hij me tegen zich aan getrokken, gevraagd waarom ik treurig was en nu danste hij met me.
    Ik zuchtte heel diep, omdat ik hem niet kon krijgen, en dat was de eerste keer in mijn leven.