• Het begon allemaal met Lititia Dion, de zorgzaamste elf van de rare wereld Erakulus, en Cedric Dion, haar man. Op een dag was ze op aarde, en daar vond ze de twee meisjes Filia en Morwen. Lititia had elvenstof bij, en liet dat op de twee meisjes vallen. Vrijwel meteen veranderden ze in elfen, net zoals Lititia. Ze nam ze mee, terug naar Erakulus, waar door verschillende heksen, trollen, geesten en vampiers een oorlog was ontstaan. Jaren later is die oorlog nog steeds bezig. Lititia heeft toen bondgenootschappen met verschillende ‘stammen’ gesloten. Na twee jaar was de oorlog opgehouden, maar nu smeden die heksen, trollen, geesten en vampiers nog steeds plannen om deze wereld te vernietigen.



    Jullie hebben de regels waarschijnlijk al gelezen. Zo niet: Je kan die vinden bij de Rollenlijst. Zo ja: lees verder.
    Hier kom je in de RPG, dus je gaat In Character. Zoals je hebt gezien: Groen is altijd zachtaardig en behulpzaam. Grijs is middelmatig, en zou gewonden echt niet helpen. Rood is dat je altijd iedereen afsnauwt en niemand mag. Zet dat alsjeblieft boven je naam, de kleur, aub.
    Als je on-topic gaat, moet je het [tussen haakjes] zetten. Zo dus (:.
    Ik begin wel.


    iUser - Lititia Dion.
    iUser - Margriet Miranli, de koninklijke postelf. 2de x.
    BleuEyesGirl – Filia Dion.
    LightUp – Luna Liakasc.
    SuperCookie – Kate Simal.
    Leave – Morwen Dion.
    SuperCookie - Shanti Omsag.

    Leave – Nimf, Séryl. 2de x.
    TheDirection – Elf, Liam.
    MustacheMe - Fee, Lazza.
    MustacheMe - Fee, Mint. 2de x.

    Trouwens: Niemand anders dan ík mag een Fantasy RPG topic aanmaken zonder mijn toestemming, anders raakt het allemaal in de war.


    Lititia Dion
    Ik vloog vrolijk met mijn paars-blauwe vleugels naar mijn huis, een boom, waar Cedric, Morwen en Filia volgensmij waren. Ik landde voor de deur, maakte die open en liep naar binnen. Achter me zweefde de deur dicht, en ik keek rond of ik Morwen of Filia zag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:15 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Séryl
    Ze boog voorover bij het water. Haar vingers bedekten haar prachtige gezicht, en haar goudbruine lokken gleden voorover, half in het water. Zoute tranen gleden door haar vingers en mengden zich met het helder water. Ze huilde. Ze had nog nooit gehuild. Haar schouders schokten en haar ademhaling hikte. Het water waarborgde haar vedriet, en schoof uitnodigend opzij. Ze keek om zich heen. Niemand. Ze was alleen in de stilte. Zachtjes zong ze het nummer af, en kneep toen haar handen tot vuisten. Ze zou aanbeden worden, daarvoor had ze alleen haar sieraden en nieuwe kleding nodig. Dus verwisselde ze haar jurkje voor een leukere, nam ze hogere hakken en dofte ze zichzelf op. Ook beoefende ze een nieuw lied, waarna ze terug naar het feest vloog. Odyn glimlachte naar haar, terwijl ze de band influisterde wat ze moesten spelen. Een liefdesnummer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    We dansten. Kate was geweldig. Ze was lief grappig eerlijk en bloed mooi. Maar om te zeggen dat ik verliefd was nee. Of ik haar leuk vond? Ja behoorlijk zelfs. De muziek stopte en we klapte voor de band. Over Kate haar schouder heen zag ik Séryl. Ze leek niet bepaald blij. -Liam-

    Séryl
    ‘‘Sorry dat ik wegging. Maar ik ben terug. En ik wil een speciaal nummer zingen. Heel speciaal zelfs. Het is geen dansnummer, sorry. Het is een persoonlijk liefdesnummer.’’ Haar mondhoeken krulden om in een glimlach toen ze iedere jongen, zelfs die met een partner haar aangaapten. Ze gaf ze geen ongelijk. Ze had haar ware Nimfenaard, haar ware uitetlijk blootgegeven. Bij de eerste klanken hoorde ze zelf de betovering zijn werk doen. Iedereen hield van haar, iedereen en iedereen. En ze was er dol op, omdat dit nummer ieders ware karakter liet ontgaan, ieders gevoelens. En die waren alderzijds met haar verbonden.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:15 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Mint
    'Mint, ik ben de hele dag nog niet beneden geweest, als je het net nog gezien had zal ik hem niet hebben.' Zegt Lazza schouder ophalend. Ik zucht en vlieg de trap af. Dan valt mijn oog op het recept dat gewoon midden op de van blader gemaakte keuken tafel licht. Ik schud mijn hoofd en grinnik in mijn zelf. Snel voeg ik de kaneel toe en rond de muffins dan af. Ik glimlach gelukkig en neem een hap van een van de perfect gelukte elfen muffins.'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~ Lazza
    Ik vlieg rondjes door mijn kamer maar kan me echt niet meer beheersen als de heerlijke geur van de gespikkelde elfen muffins mijn neus weer binnendringt. Ik vlieg snel de trap af en kijk naar Mint die peuzelt van een muffin. Snel pak ik een muffin uit de schaal en grijns naar hem. 'Waarom ben jij eigenlijk niet op het feest?' Vraag ik met volle mond.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Seryl
    Ze kijkt rond als het fest op zijn eine loopt. Ze heeft nogsteeds niet gedanst, maar geen enkele jongen durfde haa te vragen. Uiteindelijk vleid ze zich. Over de rand van het podium en kijkt rond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [@Endure, ikkuh ;D]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:27 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    - Mint
    'Eigenlijk was ik net van plan te gaan' Beantwoord ik mijn zus haar vraag. Ik glimlach en sta op. Ik vlieg naar de deur en kijk haar aan. 'Ga je anders mee?' Ik glimlach lief en doe de deur open. 'Nee, Ik heb niet zoveel zin...' Zegt ze twijfelend. 'Zeker?' 'Zeker' Ik haal mijn schouders op en zeg haar gedag. Ik vlieg naar buiten waar het feest nog in volle gang is. Ik probeer me tussen alle elfen, Feeën en andere wezens door naar het podium te vliegen. Het lukt me met moeite.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [@Endure ik!]

    Shanti
    Eindelijk was het feest opgehouden, Liam had ik niet meer terug gezien.
    Ik besloot om te gaan slapen, en het was waar ik neigde meer naar het kwaad dan naar het goede. Ik ging in mijn bed liggen en viel in slaap.

    Séryl
    Ze zucht zacht, en neemt een drankje aan van een ober. Ze kan niet dansen zonder partner. Ze zingt zacht de tekst die eigenlijk bij het lied hoort en kijk naar haar handen. Een nimf mag niet zo behandeld worden.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 21:51 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Any alive person? :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Nope ik ben dood :P]
    Kate
    Liam was weer weg, ik was heel in de war door hem, niemand had mijn platina blonde haar, en mijn witte huid ooit zo lief behandeld en niet verliefd op me geweest tegelijk. Ik vloog over het feestje dat een beetje aan het uitsterven was en zag Séryl, ik ging naar haar toe. Zij zag er ookal treurig uit, dus zo stonden we naast elkaar 2 treurige nimfen.

    [Ahá. Dat verklaard een hoop :'D. I'm gonna ask mensen voor dit spel. Het is zo dood ;d]

    Séryl
    Ze keek op naar Kate. ‘‘Voel je, je nu goed ofzo?’’ Gromde ze arrogant, geïrriteerd en gekwetst tegelijk. Ze bekeek kieskeurig de jongens die voorbij liepen. Niet goed genoeg of bezet. Ze had er geen moeite mee een jongen af te pakken maar dat zat er vanavond niet in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kate
    'Waarom zou ik me goed voelen? Ik voel me verschrikkelijk,' zei ik, terwijl ik naar de sterren keek, de nacht ik hield ervan, ik liet mijn vleugels een keer wapperen voor een koel briesje, en mijn gedachten dwalen af naar Liam.
    'Jij vind hem vast ook leuk he? Daarom ben je boos op me toch?' vroeg ik 'Nou dan heb ik nieuws voor je hij vind mij ook niet leuk '