• Topic 1

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

[Vragen zijn niet welkom in het topic, wel via pb.]

[Meedoen kan altijd! Rollentopic.]
    Jongere (12):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers (5):
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.

Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens

Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan

Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:50 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Ik ga weer iets kijken ;3 brb

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Caitlinn Morgana Camelot
    Ik pakte het vest aan en liet hem bijna weer uit mijn handen vallen. Hij was echt heel zwaar. ZO zwaar had ik niet verwacht dat zo'n ding zou zijn. Maar gelukkig had ik hem op het laatste moment stevig vast zodat hij niet uit mijn handen viel. Vandaag zouden we dus met geweren werken, waarschijnlijk dan. De grootste wens die ik ooit heb gehad is dat ik leer om met zwaarden om te gaan dus ik zou altijd blijven wachten tot dat eens gebeurt.

Lily Haspers
    Ik keek de kinderen een voor een aan. Bij Maud bleef ik extra lang hangen, de jongen had iets wat me interesseerde ookal wist ik nog niet wat.
    'Wil jij nu alsjeblieft iets over jezelf vertellen Maud?'

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

- Maud Fally
    Geschrokken kijk ik naar Lily wanneer ze vraagt of ik wat wil vertellen. Ik slik en kijk haar lang aan. 'I-ik ben M-maud F-fally, i-ik heb n-nog nooit in...' Ik zucht en kijk de kring even rond. 'Ik heb n-nog nooit een h-huis gehad, ik k-ken mijn o-ouders n-niet. Ik leefde van het geld d-dat ik v-verdiende van m-mijn bestaan als drummer.' Ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn afgetrapte All Stars.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Someone please tell me, wat we nu precies aan het doen zijn. Ik heb echt heel veel gemist enzow, dus ik zou graag weer een beetje op de hoogte zijn. :W

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Pariah schreef:
    Someone please tell me, wat we nu precies aan het doen zijn. Ik heb echt heel veel gemist enzow, dus ik zou graag weer een beetje op de hoogte zijn. :W

Iedereen is in zijn groep ingedeeld (zie het topic voor de indeling). De groep van Prixor is bij wapentrainng, die van Valerie is aan het opdrukken, en die van Lily hun verleden aan het bespreken

MustacheMe schreef:
    (...)

Iedereen is in zijn groep ingedeeld (zie het topic voor de indeling). De groep van Prixor is bij wapentrainng, die van Valerie is aan het opdrukken, en die van Lily hun verleden aan het bespreken

Oké, ik zit dus bij Prixor, en aangezien jij Prixor bent; wat is daar de bedoeling?

Pariah schreef:
    (...)
    Oké, ik zit dus bij Prixor, en aangezien jij Prixor bent; wat is daar de bedoeling?

Je hebt nu les van kapitein Filischkin, als je zijn stukjes (dat zijn er 4 als het goed is) terug leest snap je het weer helemaal (:

Cherie Beth Jones ~ Kat

Wankelend liep ik de kant op waar ik heengestuurd was door een aantal onbekende mensen. Ik had een aantal dingen gemist, omdat ik weigerde mijn kamer uit te komen. Prixor zou mij en een aantal anderen nu moeten trainen, maar deze les zouden wij Kapitein Filischkin hebben.

Ik kwam aan bij mijn groepje, en ik zag een man hen streng toespreken. Ik kuchte zachtjes, maar hard genoeg om hun aandacht te trekken.
    'Ik geloof dat ik een beetje te laat ben,' zei ik.

Cherie Beth Jones ~ Kat

Ik wilde protesteren toen hij me naar de rest van de groep duwde, maar ik hield me in. Dan zou ik al helemaal de wind van voren krijgen, en dat wilde ik niet kennen. Hoogstens geïrriteerd leidde hij ons naar een klein zaaltje. Dit hele gebeuren deed me denken aan een liedje dat ik nog kende van vroeger. Ik begon dat liedje dus ook onbewust te neuriën. Toen ik het hoofd van de Kapitein scherp mijn richting in zag draaien, kreeg ik door waar ik mee bezig was en hield ik beschaamd abrupt mijn mond.

Silver
    Ik glimlachte naar Cherie die binnen kwam. We liepen samen met ons groepje naar een lege ruimte. Ik wist nog steeds niet wat we nu precies gingen doen, ik had dan ook niet opgelet. Ik wipte van mijn ene naar mijn andere been. Wanneer begonnen we nu eindelijk met vechten?

-ik ben op mn ipod dus sorry voor de korte stukjrs-

Me so good.

Cherie Beth Jones ~ Kat

Geschokt keek ik op van de grond toen hij tegen me begon te praten.
    'Hè? Sorry, wat zei u?' vroeg ik beschaamd.
    Ongeduldig gebaarde hij dat ik mijn hand moest openen, en dat deed ik dan ook, nieuwsgierig naar wat hij van me wilde.

Woow, kan iemand uitleg geven wat ze gedaan hebben? ;p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ons groepje krijgt nu uitleg over wapens van de Kapitein, niets bijzonders verder. (bloos)

Astrid schrijft vrolijk verder, hahaha :'D

Hé wacht eens, waarom praat die dude tegen 1 meisje, waren ze niet met een gropeje? ;p

[ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 21:17 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Nou, ehm, sorry?' mompelde ik stilletjes nadat hij me een verstandsverbijstering had bezorgd door me een onmogelijke vraag aan me te stellen. God, die man had waarschijnlijk een enorm lage dunk van me. Weer iets verpest, goed gedaan, Cherie.
    Naast me zag ik de andere meisjes geluidloos lachen, en ik bedacht me dat het eigenlijk best wel komisch was. Een klein glimlachje kon ik dan ook niet onderdrukken.