• Ik heb een foto van mij in mijn kostuum :D Ik ga verkleed als een enge vampier :Y) Ik wou eigenlijk als Rainbow Dash gaan, maar vleugels maken was me teveel werk.



    Hebben jullie al Haloweenkostuums? Of gaan jullie je niet verkleden?

    PS: Weet een van jullie waar ik een spuitbus met glitters kan kopen? Want zoals je kan zien mis ik dat nog :C

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    Die foto is echt goed gefotoshopt.(cat)


    Hoezo fotoshop?
    Oh ja. Dat was ook nog mogelijk...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    Heb er wat dingetjes aan toegevoegd, (redelijk) oranje-gouden oogjes, klaaaaaar is Kees!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Hoezo fotoshop?
    Oh ja. Dat was ook nog mogelijk...


    En en en, daarachter staan een horde gillende fans voor Rpatz. En als een Twihard herken ik hem gauw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En en en, daarachter staan een horde gillende fans voor Rpatz. En als een Twihard herken ik hem gauw.


    Dit is eigenlijk niet slim om te zeggen, maar ik was serieus aan het kwijlen op die foto :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Dit is eigenlijk niet slim om te zeggen, maar ik was serieus aan het kwijlen op die foto :"D


    Hahaha. :'DDDD We zullen Alwin in de waan laten dat we aan het kwijlen waren voor hem ipv Rpatz kaaklijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahaha. :'DDDD We zullen Alwin in de waan laten dat we aan het kwijlen waren voor hem ipv Rpatz kaaklijn.


    Ja joh! Leuk. En ja, toen kwijlde ik. FAAL FAAL FAAL FAAAAAAAL, FAAL FAAL FAAL FAAAAAAAAAAAAAAAL.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Vonden jullie de fotoshop goed? xD

    Dan zal ik dat even doorgeven aan de shopper :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Eigenlijk... zijn jij en Robert Pattinson gewoon tweelingbroers. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Eigenlijk... zijn jij en Robert Pattinson gewoon tweelingbroers. (bat)


    Eigenlijk zijn jij en je moeder gewoon tweelingbroers (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Eigenlijk zijn jij en je moeder gewoon tweelingbroers (cat)

    Voel je je bedreigd? ^^
    Hehe, je bent gewoon jaloers op zijn kaaklijn. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kungfu Hero. :'D
    Als mezelf dus!


    Where there is a sea there are pirates...

    Er zijn trouwens nog wel van die Hitler pakken, of niet?
    Of ik moet even naar Engeland vliegen, prins Harry heeft nog wel een mooi pak. :Y)
    Maar ik wil eigenlijk zo'n coole snor en een pruik. Lijkt me echt geweldig om al die 'wtf' faces te zien. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoals Cartman van Southpark! Die ging ook als Hitler. :'D
    Al die leerkrachten echt tegen hem beginnen zeiken. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ach wat. (joehoe)
    Hitler is awesome. Wist je trouwens dat hij de Vlamingen als verwant beschouwde, en de Walen als losers?
    Toch wel leuk om te weten, ook al is het totaal niet van toepassing op dit topic. :Y)

    Nu ga ik wel slapen, denk ik. Morgen niet naar school, muhahaha. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    Ach wat. (joehoe)
    Hitler is awesome. Wist je trouwens dat hij de Vlamingen als verwant beschouwde, en de Walen als losers?
    Toch wel leuk om te weten, ook al is het totaal niet van toepassing op dit topic. :Y)

    Nu ga ik wel slapen, denk ik. Morgen niet naar school, muhahaha. ^^

    Vlamingen hebben gecollaboreerd met Hitler omdat Nederlands ook een Germaanse taal is, en Hitler beschouwde Vlaanderen dus ook als een deel van het Grote Germaanse Rijk.
    Walen die Frans spraken behoorden daar dus niet toe, omdat Hitler Frankrijk érg haatte.
    Maar ik persoonlijk heb geen haat of wat dan ook jegens de Walen, juist het tegenovergestelde. :3
    Het zijn mijn landgenootjes.


    Where there is a sea there are pirates...