• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tori Vega
    Ik hoor dat Cat mijn naam roept en loop vervolgens naar de kant toe van waar het geluid kwam.
    "Hey,Cat," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [abo]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [ABO]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cat Valentine.
    'Tori!' riep ik vrolijk. 'Hoe gaat 'ie? Ik heb dat geweldige blad weer! Ik heb een stembandje gekocht.' Ik liet mijn pols zien. 'Kijk eens.' Ik pakte mijn mobiel en tikte wat in. Het geluid was net zoals mijn stem, zuiver, helder en vrolijk. 'Hé Tori, hoe gaat 'ie?' hoorde je het stembandje zeggen. 'Cool hé, Tor?' vroeg ik met een glimlach.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jade
    Ik liep door de gangen van de school, op zoek naar Beck. Een eindje verderop zag ik Cat weer overdreven vrolijk doen tegen Tori. Ik liep eropaf.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Tori Vega
    "Je moet ophouden met je geld verspillen aan spullen van de Skystore," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:59 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    abo


    Don't dream your life, but live your dream!

    Cat Valentine.
    Ik friemelde wat aan mijn rode haar.
    'Maar... Maar...' wist ik alleen maar uit te brengen. 'Wat doe ik dan verkeerd?...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tori Vega
    "Je bent verslaafd aan de Skystore," zeg ik.
    Wanneer ziet Cat in, dat de Skystore stomme dingen verkoopt?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lauren Grand.
    Moederziel alleen liep ik de school binnen. Ik haatte het om telkens maar weer naar een nieuwe school te gaan. Hopelijk bleef ik hier langer. Verderop zag ik drie meisjes staan. Hmm, misschien kon ik het wel aan hun vragen. Ik liep naar ze toe. 'Hoi, ik ben nieuw hier. Weten jullie waar de directeur is?'


    Stay Strong Darling

    Cat Valentine.
    'Is dat erg dan?...' Ik keek heel erg ongemakkelijk, en keek Tori aan. Nu pas keek ik naar rechts, omdat ik zag dat Jade aan kwam lopen. Nu keek ik naar links, waar een nieuw meisje stond. Ik veranderde van onderwerp.
    'Hoi, ik ben Cat!' zei ik en ik stak mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jade West
    Met een geamuseerde blik voegde ik me bij Tori en Cat. Cat zag eruit of ze kon huilen. Dit moest wel interressant worden.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Tori Vega
    "Ja, want de spullen van de Skystore zijn een en al goedkoop spul," zeg ik
    Ik zie nu pas dat Jade er ook staat en richt me dan weer op Cat. Ik zie dat er een nieuwe meid bij ons is komen staan en kijk haar aan.
    "Tori Vega," zeg ik

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:14 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cat Valentine.
    Ik keek nu naar Tori, en daarna naar de grond.
    'Zo goedkoop is het ook weer niet.. Zeg, Tori, heb je geld voor de lunch?' vroeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jade West
    "O! Het is weer zover! Cat heeft een verslaving. Geen geld, rooie?" zei ik sarcastisch tegen Cat.


    We're all mad here. You'll fit right in.