• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Charléne
    Ze kijkt mistroostig op naar Cat, en trekt een wenkbrauw wat op. ‘‘Kun je me misschien meneer Sikowitz zijn klaslokaal wijzen?’’ Haar stem was een enkele preveling. Ze wilde niet herkend worden. Of zou haar filmpje niet op de Slap staan? Ze had immers gezongen tijdens een aantal optredens van grote namen. En nimmermin was ze actrice. Het was dan ook enkel een verbloemende vraag.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zaynette schreef:
    Oma van Robbie
    Met alle haast kwam ik de school binnen. 'ROBBIEEEEEE! ROBBIEEEEE!', gilde ik. Ik zag hem een paar meter verderop met zijn pop. 'ROBBIE?! NEEM JIJ JE POP NOG MEE NAAR SCHOOL?!', riep ik zo hard dat iedereen onze kant op keek.


    Robbie
    NEEM JIJ JE POP NOG MEE NAAR SCHOOL?!' 'LAAT HEM ZITTEN OMA!' Brulde ik terug. Ze liep mijn kant op met Rex in haar hand. Hij lachte gemeen naar me, maar zei niets. 'Rex ik haat je' Mompelde ik in mezelf en pakte de pop van oma aan.


    26 - 02 - '16

    André
    Zoekend naar vrienden keek ik om mee heen. Opgelucht glimlachte ik toen ik Tori zag. Die vervaagde echter meteen toen ik zag dat haar oudere zus op de tafel stond te dansen. Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    Ik onderdrukte de neiging om zover mogelijk van Trina weg te rennen en liep naar de tafel toe die kraakte onder het gewicht en gespring van Trina om Tori niet geheel aan haar lot over te laten.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oma van Robbie
    'ROBBIE! Je moet me weer helpen met het internet! Ik snap er nou echt helemaal niks van!', gilde ik en trok Robbie bij zijn kraag mee.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Cat Valentine.
    'Ben jij niet die van TheSlap.com?' vroeg ik aan Charléne. 'Of, de dochter van de directeur?...' voegde ik er voorzichtig aan toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Robbie
    'Rustig oma' Zei ik zacht terwijl ik werd meegesleurd. Rex keek me nog steeds gemeen aan. 'Heb jij niets beters te doen?' Gromde ik tegen hem


    26 - 02 - '16

    Oma van Robbie
    'NEE! Ik ben pas rustig als het internet het weer doet! Mijn buurmeisje is er trouwens ook, je weet wel. Dat meisje waar je vroeger mee omging, in plaats van die pop', voegde ik er mompelend aan toe, en keek kwaad naar Robbie's pop.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Robbie
    Ik keek haar emotieloos aan. 'Je weet dat ik het moeilijk heb met meisjes' Zei ik bitter. Ik keek naar Rex die me toch even lief aankeek.


    26 - 02 - '16

    Charléne
    Haar wenkbrauwen krulden om tot een frons, waarna ze zuchtte. ‘‘Ja, dat ben ik. Charléne Eikner/McKensie.’’ Ze hield de naam van haar overleden moeder, die deed ze eer aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mrs Harris
    ik loop door de gang van andré's school want mijn klok is weer verandert. iemand vraagt'' kan ik U helpen, mevrouw?'''' ik ken jou niet'' schreeuw ik en ik ren weer naar buiten


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    trina vega
    ze richtte zich weer op de lunch! nouja zeg!
    nou eigenlijk niet maar het was toch goed om mee te beginnen? zei ik terwijl ik haar lunch van tafel schopte. TORIIIIII! begon ik weer mam en pap zijn een week weg DUSSSSSSS en ik ga heel de week feestvieren thuis!?! is dat niet een geweldig plan?!? en dan mag jij daarna de rommel opruimen ! is dat niet GE-WEL-DIG-ER en ja jij mag ook wel komen zuchtte ik . DOEG ZUSSIE TOEDELS!!
    ik gaf haar een knuffel terwijl ik weer terugliep naar mijn eigen vrienden.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 22:14 ]


    On wednesdays we wear black

    André
    Terwijl ik naar Tori en de springende Trina toe liep, zag ik hoe de laatstgenoemde de lunch van haar jongere zusje van tafel trapte. Meteen had ik spijt van mijn beslissing om naar hun toe te gaan, maar tot mijn opluchting verlaatte Trina toen het tafereel.
    Voordat ik de lunchtafel echter had bereikt, kreeg ik iemand anders in het oog. Wat deed mijn oma hier?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Tori Vega
    "Vergeetdat maar en ikkrijg een nieuwe kalkoensalade van jou!" roep ik haar na.
    Ik sta op en loop naar binnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mrs Harris

    "Andre Andre, mijn klokcijfers zin weer verandert" schreeuw ik als ik Andre zie


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oma van Robbie
    'Moeilijk met meisjes? Hoe kan dat nou? Je maakt vast een grapje, ik bedoel; je lijkt op mij!', krijste ik. Ik liet zijn kraag iets los. 'Ik bedoel, logisch dat je haar niet krijgt, ze heeft vast een hekel aan haar ouders met die haarkleur', siste ik in Robbie's oor en wees naar en meisje met knalrood haar.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John