• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lauren Grand.
    'Hooi Cate, ik ben Lauren.' Ik negeerde de ruzie en ging gewoon verder. 'Weet iemand van jullie waar het kantoor van de directeur is?'


    Stay Strong Darling

    trina vega
    Ik zocht tori want ik moest haar NODIGGG wat zeggen . Ik vond
    Haar gelukkig ergens bij een picknick tafel.
    HALLO ZUSSIE!!!!


    On wednesdays we wear black

    [Haai. Ik ben er, school is eindelijk weer rustig :'D]

    Charléne
    Haar ogen gleden door de gangen. Dit was haar eerste dag, toch kende ze haast iedereen. Iedere leraar, verschillende mensen.. Een glimlach gleed een moment over haar gezicht, maar verdween toen ze verschillende mensen hoorde smoezen. Ze zuchtte, stopte de oortjes van haar Mp3 in haar oren en bekeek haar grijze, saaie kluisje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cat Valentine.
    Ik keek weer op naar Lauren. Ik deed de Skystore in mijn rugzak. 'Directeur Eikner is die kant op.' Ik glimlachte en wees naar links, de trap op. Ik zwaaide daarna even naar Lauren, en liep weg. Ik botste omdat ik weer in de Skystore zat te neuzen tegen Charléne op, de dochter van de directeur.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tori Vega
    "Trina," mompel ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Ik liep door de school en hield een dikke discussie met mijn pop Rex. Hij vond dat pap voor kleine kinderen was en probeerde al tijden de baas over mij te spelen. Misschien was het tijd voor relatietherapie?


    26 - 02 - '16

    [Abo]


    26 - 02 - '16

    Rex Powers
    'Robbie!! pap is echt voor kleine kindjes! BABY!Baby!!' Zei ik om hem te irriteren. Toen Robbie begon over relatie Teraphie werd ik wild. 'Ben je gek! we zijn perfect zo ik maakt je hoe je nu bent.' Zei ik met een een beetje egoïstisch. Ik sloeg hem voordat ik hem zei op zijn wang om het te proberen uit zijn hoofd te slaan.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Robbie
    'Nee Rex. Pap is niet voor kleine kinderen, het zit vol bouwstoffen vitamines en...'

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:57 ]


    26 - 02 - '16

    Rex
    'Robbie hou je mond!' Zei ik terwijl ik hem op zijn mond sloeg. 'Je praat als een nerd.... en als een klein kind. Wordt zoals mij dan wordt je ooit nog is populair.' Zei ik bewust. Robbie moest is een keer opgroeien.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Robbie
    'Ga jij maar daar zitten' Zei ik geïrriteerd terwijl ik hem op de grond zette. Hij was de pop hier, niet ik.


    26 - 02 - '16

    Rex Powers
    'Robbie Shapiro! til me op of ik vertel op The Slap dat je nog met je duim slaapt!' Zei ik boos toen hij me neerzette. 'Je weet dat ik van Onder tot boven verlamd ben en niet verder groei!' Ging ik verder. Ik was geen pop... Of wel?


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    trina vega
    TORIIIII!!! Eindelijk ik heb je gevonden! Je bent ook echt zo niet in de spotlights?!?
    Maar goed back to the point! Ik moet je ZOO iets belangrijks vertellen!
    Ik stapte op iemands tas als verhoging en stapte daarna op de picknicktafel: IK HEB NIEUWE LAARZEN!!!!!
    Ik pakte de hiel van mijn voet vast en ging op de tafel rond springen en gillen om het extra goed te laten zien.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 22:15 ]


    On wednesdays we wear black

    Oma van Robbie
    Met alle haast kwam ik de school binnen. 'ROBBIEEEEEE! ROBBIEEEEE!', gilde ik. Ik zag hem een paar meter verderop met zijn pop. 'ROBBIE?! NEEM JIJ JE POP NOG MEE NAAR SCHOOL?!', riep ik zo hard dat iedereen onze kant op keek.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tori Vega
    Ik kijk naar haar laarzen en zonder iets te zeggen richt ik me weer op m'n lunch.
    "Trina, is dat het enigste wat je te zeggen hebt?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.