• Hela iedereen :). Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:
    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.

    Zo doe je dat :).

    ---
    Rollenlijst: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=118426

    Cat Valentine | iUser (Eigenaar van de RPG)
    Charléne McKensie | Leave (Onder-eigenaar van de RPG)
    Cat's broer | MustacheMe
    Tori Vega | CrispsPink
    André Harris | Eurydice
    Jade West | MorningGlory
    Beck Olivier | LWTomlinson
    Trina Vega | Discovery
    Erwin Sikowitz | MorningGlory 2de x.

    Lauren Grand | xBelieveIt

    Oh, waarschuwing: Alleen ik of Leave mogen nieuwe topics openen, anders raakt de RPG helemaal in de war. En ik raad je aan om goed IC (In Character) te zijn, en híér veel te zijn, anders moet je melden dat je afwezig bent (:. Bedankt.

    ---
    Cat Valentine.
    Ik huppelde met het blad 'Skystore' door de gangen van Hollywood Arts. Mijn vrienden, vooral Tori, kon ik nergens vinden.
    'Tori? André? Robbie?' riep ik vragend, geen antwoord. Of leek dat zo?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tori Vega
    Ik loop naar Robbie toe, die met een oude vrouw aan het praten is. Zeker zijn oma.
    "Hallo,Robbie," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Ik keek mijn oma even fronsend aan en keek vervolgens naar Rex, die de hele tijd nog niets gezegd had. 'Rex, red me hier uit!' Zei ik zonder woorden tegen hem. Maar hij bleef maar eng glimlachen. Ik werd er bang van. Uiteindelijk vroeg ik maar aan oma waar de computer stond, ik moest dit snel afhandelen. Anders kwam ik nog te laat op school!
    Ik zag dat Tori mijn kant op liep. 'Hoi Tori' Zei ik.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:01 ]


    26 - 02 - '16

    [dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:02 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tori Vega
    Ik kijk Robbie raar aan, maar wat kun je anders doen als hij rondloopt met een pop? Waar hebben ze het eigenlijk over?
    "Weet ze alweer niet hoe die computer werkt?" vraag ik.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:03 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Tori keek me even raar aan. Maar ik schonk er even geen aandacht aan. Zij was vast de zoveelste die het raar vond dat ik de hele tijd met Rex rondliep. Rex was niet zomaar een pop, zoals veel mensen dachten. Rex was een persoonlijkheid, een vriend die bij me hoorde. Een vriend die ook best wel eens irritant kon zijn... 'Ik hoor je hoor' Mopperde Rex. Ik moest echt eens leren om niet in mezelf te gaan praten. 'Weet ze niet hoe de computer werkt?' Vroeg ze ineens. Ik knikte.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:04 ]


    26 - 02 - '16

    Oma van Robbie
    'De computer staat thuis! Kom jij anders mee kind', zei ik tegen het meisje met lang bruin haar dat net naar ons toe kwam gelopen. 'Is zij niet iets voor jou, Robbie?', vroeg ik, maar net iets te hard


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Robbie
    'Omaaaaa!' Mopperde ik bijna onhoorbaar. 'Je zet me voor schut!' Oma keek me aan. 'Jij dan met je pop' Zei ze. Ik keek naar Rex. 'Hij is niet zomaar een pop, hij is Rex en...' 'Ja hij is alles voor je, ik weet het' Ik keek haar een beetje chagrijnig aan. 'Ik moet zo naar school' Zei ik.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:07 ]


    26 - 02 - '16

    Tori Vega
    "Oké," zeg ik verward.
    Ik moet mijn best doen om niet te gaan lachen om wat ze aan Robbie vroeg dus bijt ik maar op mijn lip.
    Oma's die hun kleinzoon proberen te koppelen? Arme Robbie


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Ik loop achter oma aan terwijl ik ondertussen nadenk over de vele opmerkingen die ze maakte. Misschien heeft ze wel gelijk.


    26 - 02 - '16

    Tori Vega
    Ik loop maar wat achter Robbie en zijn oma aan, hopend dat dit snel voorbij is want gewoon weggaan is onbeleefd. Althans dat vind ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oma van Robbie
    Toen we bij mij thuiskwamen, zat mijn buurmeisje in de stoel. 'Ksssst rot op' zei ik tegen haar en maakte een rotop-gebaar met mijn handen. Verbaasd stond ze op en liep het huis uit. 'Ga toch zitten' zei ik tegen het andere meisje waarvan ik de naam niet wist


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Robbie
    Snel help ik oma met haar computer "probleempje". Wat eigenlijk bijna geen probleem te noemen is. Ze had alleen maar haar internet-snelkoppeling verwijderd.


    26 - 02 - '16

    Tori Vega
    Ik kijk naar het meisje wie weg moet en neem dan maar plaats op de stoel. Ze wilt echt wanhopig dat haar kleinzoon een geschikte vriendin krijgt.
    "Tori Vega," stel ik mezelf voor.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Robbie
    Ik weet serieus niet wat ik moet zeggen of doen. Hopeloos staar ik naar Rex. Hij mag nu wel eens wat zeggen!


    26 - 02 - '16

    [Ik ga naar bed, doei]


    26 - 02 - '16