• Ik begin met een woord en dan met de laatste letter van het laatste woord maak je een nieuw woord. Engels en Nederlands mag allebei!
    Voorbeeld:
    Harry potter(laatste letter is een r) Reuzen(laatste letter is een n)Neusbloednoga en zo verder.
    PS. probeer niet te eindigen met een X!

Ik begin:
    Horcruxes

Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

Yule ball.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Lavender

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ravenclaw.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Waddiwasi

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Igor.

Rictumsempra

Azbakan.

Narcissa

Aquamenti.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Imperio.

Owlery

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 15:43 ]

Y is iets te moeilijk hoor. Ik begin wel ff opnieuw
    Burrow (Huis van Weasleys)

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 15:57 ]

Proud to be part of a fandom

GinnyW schreef:
    Y is iets te moeilijk hoor. Ik begin wel ff opnieuw
    Burrow (Huis van Weasleys)

Dan herhaal je toch gewoon iets dat er al staat :s bv. Yule ball

Winky.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Of dan negeer je mij.

OT: YULE BALL