• Ik begin met een woord en dan met de laatste letter van het laatste woord maak je een nieuw woord. Engels en Nederlands mag allebei!
    Voorbeeld:
    Harry potter(laatste letter is een r) Reuzen(laatste letter is een n)Neusbloednoga en zo verder.
    PS. probeer niet te eindigen met een X!

Ik begin:
    Horcruxes

Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

Wizardchess

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Slughorn

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Neville

Elder Wand

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dumbledore

Evanesco

Ollivander

Repello Muggletum

Minerva

Avis

Slytherin

Nimbus

Stupefy

Yule ball (again)

Lavender