• Gütentag,

    Ik zat te denken, zou het niet leuk zijn voor quizlet om ééns in de maand uiteraard quizlet radio te draaien. Alleen dan met iets extra's? Om het spannender, leuker, uitdagender te maken om quizlet radio te luisteren?
    Wat is je idee dan Rick?: Credits winnen op quizlet radio!

    Maar Rick, hoe gaan wij dat winnen dan?: Een radiospel (Deze zullen nog worden bedacht.)

    Tjongejonge Rick, Ik win toch nooit, ik ga je stalken totdat ik win!: Je hoeft niks te betalen om mee te doen, alleen maar te luisteren! Op de echte radio luisteren miljoenen mensen, hier 100. Wat is er te verliezen?(krul)

    Dan alsnog, ik win nooit!: :W

    Wat een stom idee, je lokt alleen maar luisteraars, ik luister toch niet!: Ik ga er niet dood van.

    Yes or No?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:25 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Doen! (banana)


    Let the Night embrace you

    Leuk idee!
    Alleen weet je wel redelijk zeker dat je dit op zn minst een paar maanden volhoud? ;x Ik wil je idee niet de grond in boren maar als ik kijk naar jou beloftes qua Quizlet Radio en Quizlet Film van eerder..

    Nightlock schreef:
    (...)

    In dat geval niet, want dat vind ik echt zielig. Ik zou sowieso geen credits willen als anderen ervoor moeten betalen. Maar verder vind ik het wel leuk, heur. (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het wel een leuk idee ^^

    'het geluid van Quizlet' xD
    (sorry heb last van Q music en een geluid dat bijna 58.000 euro waard is >.<)

    Countenance schreef:
    Agree, vooral met dat Quizlet Radio terug dan :9~


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Countenance schreef:
    Agree, vooral met dat Quizlet Radio terug dan :9~


    Van wanneer tot wanneer is dat dan, ik ben pas om half tien terug op vrijdagavond.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou wel willen! *O*
    sowieso zou ik Q-radio willen luisteren hoor, zelfs zonder het spel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zeg doen.

    Maar ik heb elke vrijdagavond Zangles/Lunenburg :3

    Haha het geluid van quizlet, wat elke keer een credit meer waard wordt. Hmm, nu je het zegt, niet zo'n slecht idee.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    iPotter schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar ik heb er eigenlijk nog nooit naar geluisterd en weet dus niet of het iets is. (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Rickjuh schreef:
    Haha het geluid van quizlet, wat elke keer een credit meer waard wordt. Hmm, nu je het zegt, niet zo'n slecht idee.


    ik zou eerder een quiz doen ofzo, daar staat Quizlet ook voor (gedeeltelijk), mensen kunnen dan naar de 'studio' bellen en aan de quiz mee te doen, is het wat?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Rickjuh schreef:
    Haha het geluid van quizlet, wat elke keer een credit meer waard wordt. Hmm, nu je het zegt, niet zo'n slecht idee.


    ghehehe, en iedereen die mee wil doen aan het geluid kan zichzelf inschrijven of zo (open een topic of via pb waarvan je een lijst kan maken) waarbij je dan een username kan kiezen die moet raden wat het geluid is (de gekozen user kan dan ook gewoon het antwoord geven via pb die jij dan voorleest? en meteen zegt of het goed of fout is?)

    en zou er na een lange tijd nog niet geraden zijn wat het is dat je dan een hint kan geven? om maar wat te noemen...

    Hel schreef:
    (...)

    ghehehe, en iedereen die mee wil doen aan het geluid kan zichzelf inschrijven of zo (open een topic of via pb waarvan je een lijst kan maken) waarbij je dan een username kan kiezen die moet raden wat het geluid is (de gekozen user kan dan ook gewoon het antwoord geven via pb die jij dan voorleest? en meteen zegt of het goed of fout is?)

    en zou er na een lange tijd nog niet geraden zijn wat het is dat je dan een hint kan geven? om maar wat te noemen...


    Ja, inderdaad, niet bellen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bestaat er Quizlet radio dan? (ik mis iets?)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou sowieso luisteren, maar dit maakt het natuurlijk extra leuk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the