• Sinds het nieuwe schooljaar is er dus ook een nieuwe okan klas/klassen bij ons in school (okan = onthaalonderwijs anderstalige nieuwkomers) en er was één jongen die mij echt meteen opviel. En ja, een meisje in mijn klas komt uit Syrië en heeft zelf ook enkele jaren geleden in zo'n okan klas gezeten en sinds enkele weken heeft dat meisje contact met een ander meisje uit de okan klas, een Marokkaans meisje die met die jongen, die mij meteen opviel, in de klas zat.
    Die jongen komt uit Afghanistan, is 17 en woont hier bijna 7 maanden.
    En van het één kwam het ander, op een dag ging die vriendin van mij naar die jongen en vroeg ze zijn facebook voor mij. Ik voegde hem toe, hij accepteerde mij en sinds een week of zo zijn we op facebook aan het praten met elkaar.
    Nu deze avond was hij online en we zijn elkaar beter aan het leren kennen via facebook en hij vroeg of ik broers/zussen had. Ik antwoorden en hem hetzelfde vragen. En ik was nieuwsgierig en vroeg of die broers/zussen hier ook in België waren.
    Hij zei neen en toen zei hij dat hij helemaal alleen hier in België was. En ik vond het zo erg, ik voelde me serieus slecht. het klinkt misschien stom, maar ik voel me nog steeds slecht omdat ik hem totaal niet kan helpen, althans ik zou niet weten hoe ;s
    Ik vind het zo erg, I mean hij is hier helemaal alleen :/

    Fog schreef:
    (...)

    Ah c'mon, je moet toch ooit eens tegen jongens durven praten. You can do it, hij gaat je heus niet opeten

    Ik weet het, maar ik durf echt niet :')

    Ameera schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar ik durf echt niet :')


    Oké, ik kom je wel helpen :-) I'll fix it for you


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Oké, ik kom je wel helpen :-) I'll fix it for you

    Haha, oké dan :Y)

    Woon je in Antwerpen? Dan doe ik dat echt hoor, zo niet.. Dan is het te ver en zul je het alleen moeten doen, hij zal nieuwe vrienden echt wel waarderen, denk ik.


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    Woon je in Antwerpen? Dan doe ik dat echt hoor, zo niet.. Dan is het te ver en zul je het alleen moeten doen, hij zal nieuwe vrienden echt wel waarderen, denk ik.

    Provincie Antwerpen,ja maar ik ga in Sint Niklaas naar school :')

    Ameera schreef:
    (...)
    Provincie Antwerpen,ja maar ik ga in Sint Niklaas naar school :')


    Effe googlen hoe ver dat precies is want ik ga in Brasschaat naar school :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    40,1 km, 27min langs de autosnelweg. Iets te lang dus hahaha :-) Oké wacht, als je het zo eng vind, neem je een vriendin mee en als de conversatie op gang komt en je voelt je niet meer zo ongemakkelijk stuur je haar gewoon weg? Of je gaat naar zijn centrum hem bezoeken? Oh of misschien zet hij de eerste stap wel en komt hij naar jou toe op school..


    All I have in life, is my imagniation.

    Eén van mijn beste vrienden is hier ook naartoe gevlucht met zijn broer (uit Afghanistan) maar hij woont hier al heel lang. Hij is ook 17, doet publiciteit op school en hij is Europees kampioen Wushu. (:
    Echt zo'n superlieve jongen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Ameera schreef:
    (...)
    Provincie Antwerpen,ja maar ik ga in Sint Niklaas naar school :')

    Ik woon ook in Antwerpen. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    OHMYSTYLES schreef:
    Aawh, nou wil ik hem graag een knuffel geven (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat is zo erg. Maarja,je kunt er niks aan doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Fog schreef:
    40,1 km, 27min langs de autosnelweg. Iets te lang dus hahaha :-) Oké wacht, als je het zo eng vind, neem je een vriendin mee en als de conversatie op gang komt en je voelt je niet meer zo ongemakkelijk stuur je haar gewoon weg? Of je gaat naar zijn centrum hem bezoeken? Oh of misschien zet hij de eerste stap wel en komt hij naar jou toe op school..

    Awel dat hoop ik dus, haha ;d

    @Captain
    Ja, wel die jongen die ik ken is ook lief -oké we praten nog maar een week of zo met elkaar, maar hij is echt lief ;3

    Praat ook met hem op school dan? Dan voelt hij zich misschien niet meer alleen. (bloos)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ameera schreef:
    (...)
    Provincie Antwerpen,ja maar ik ga in Sint Niklaas naar school :')

    Damn ik woon echt niet ver van Sint-niklaas en Antwerpen ;O Welke school dan? want mijn vriendin gaat naar KA sint niklaas.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 10:03 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Fog schreef:
    En zijn ouders dan? Hij kan toch nooit ergens alleen wonen, volgens mij is dat zelfs tegen de wet aangezien hij minderjarig is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.